Skocz do zawartości

wykorzystywanie statystyk - pytanie

maciejo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Szukałem odpowiedniego działu i ostatecznie wrzuciłem temat tutaj. Podejrzewam, że administratorzy nie będą zachwyceni:) Chciałem się zapytać czy jest możliwość dotarcia do gości, którzy odwiedzili moją stronę wykorzystując ich adresy takie jak np.: xdsl-3129.wroclaw.dialog.net.pl , 212.244.156.116, chello062179075071.chello.pl, które mam zapisane w statystykach? Czy z tych adresów można zebrać jakieś informacje na temat tych użytkowników? Pozdrawiam

Czy z tych adresów można zebrać jakieś informacje na temat tych użytkowników?
Chyba jedynie z jakiego dostawcy internetu korzystają. Pozostałe dane jakie można ewentualnie otrzymać zarezerwowane są dla prokuratury i policji.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Czy z tych adresów można zebrać jakieś informacje na temat tych użytkowników? Pozdrawiam
Każdy adres IP ma odpowiedniki w "fizycznym" adresie kompa jaki w danym momencie był do niego przypisany. Więc czysto teoretycznie idzie ustalić lokalizację komputera.

Piszę teoretycznie ponieważ jako osoba nieupoważniona nie uzyskasz takich informacji od dostawcy internetu np.: operatora kablowej sieci z której dany user = IP skorzystał. Istnieje jeszcze możliwość skorzystania z serwera proxy co dodatkowo utrudnia lokalizację konkretnej maszyny.

jako ciekawostkę napiszę, że kiedyś byłem użytkownikiem SDI i na podstawie mojego adresu IP mogłem ustalić miasto a nawet dzielnicę :P

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Teraz na neo też można ustalić miasto jak się uprzesz :P

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....