Skocz do zawartości

[opinie] nazwa.pl to są jakieś kpiny!

kszynka

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiś 3 lat mam hosting w nazwa.pl. Wiem że nie jest najtańszy, ale zaletą była jego niezawodność. Można było jakoś przecierpieć te 300 netto na rok. Nie śledzę jakoś szczególnie cenników wszystkich firm hostingowych w których mam wykupione usługi bo i po co. Ceny zazwyczaj spadają. Aż tu nagle dziś dostaję przypomnienie o wygasającej usłudze z jakąś kosmiczną ceną. Szybki rachunek i okazuje się że teraz za mały hosting w nazwa.pl trzeba wybulić 450 zł netto!! Wzrost ceny o 50%!? Pora uciekać, są inne równie solidne hostingi za o wiele mniejszą kasę. Swoją drogą nie wiem na co oni liczą.. :-(

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

• Odpowiedzi 295
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

kmike w hostingu na nazwa.pl nie chodzi o parametry, główne zalety to stabilność, autorskie panele co są mniej podatne na ataki. Każdy wie że takie pieniędzy można znaleźć hosting z o wile większymi parametrami, bez limitu ilości plików i td. Ale tu nie o to chodzi.

Kszynka nu niestety ceny poszli mocno do góry, ale jak weźmiesz dasz tam 20 stron klientów-wizytówki, skasujesz ich po 50 zł netto rocznie, to będzie się opłacało a główne to że nie będą truć tobie beret że jakaś strona nie działa.

Mnie dobiło coś innego, ktoś zaraportował moją wiadomość e-mail jako spam a oni się domagają przedstawienia zgody na wysyłanie w/w - ok. Problem w tym, że jak nie odpowiesz na tę wiadomość do jutra do 14:00 to kasujemy twoje usługi. No bez jaj. A jakbym zwyczajnie przeoczył tę wiadomość? Tak dużo by stracili gdyby ktoś się pofatygował i zadzwonił w tej sprawie zamiast słać od razu groźby? :)

Ludzie placą ponadprzeciętną cenę, bo jak mniemam zależy im na stabilności i pewności, ale moim zdaniem to po prostu hosting jak każdy inny - też od kwietnia rezygnuje.