Skocz do zawartości

[opinie] nazwa.pl to są jakieś kpiny!


kszynka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 295
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Miałem przez 3 lata serwis na nazwa.pl i na początku nie narzekałem, potem zaczęly się problemy z przekraczaniem różnych limitów mimo ze strona nie zmianiała skryptu ani oglądalności. Support może i działa lepiej niż w 2 razy tanszych hostingach, ale gorzej niż w hostingach w poodbnej cenie. Technologicznie są coraz bardziej zacofani. Ogólnie to oni teraz się nastawili an mniej świaodmych klientów na których mają ogromne marże. lepiej mieć takiego 1, który zasobyw ykorzysta w 1% i zapłaci 300 zł, niż 10, którzy wykorzystają zasoby w 100% i będa ciągle truli du*e obsłudze klienta. W koncu przeniosłem się do kei.pl i jestem zadowolony. Dla mnie ważne jest by strona była niezawdona, moge zapłacić 100 czy 200 zł więcej za serwer na którym trzymam strone generująca 80 000 zł przychodu.

Strony klientów trzymam na hekko. Na hostingu resellerskim za bodajże 100 zł, mam 48 stron klientow od których biorę 50-100 zł za hosting. Tak więc 1-2 kliientów tak na prawdę opłaca mi cały hosting na hekko, a jeszcze kilku klientów będę mógł tam wrzucić.

Sprzątanie po zgonach https://sprzataniepozgonach.pl/

Dezynfekcja i dezynsekcja https://www.isotech-pestcontrol.pl/
Ptaszyniec kurzy https://zwalczanie-ptaszynca.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz być bezpieczny - sam rób backupy..

no przepraszam bardzo ale za takie pieniądze to oni Muszą mieć backup. i powiedz mi jakim niby cudem mam robić sobie backup poczty klientów? to jest shared a nie dedyk.

kolejna sprawa to taka, że chyba jak moja "firma" płaci im 2k rocznie za serwer wirtualny to na jednej maszynie jest jeszcze kilku/kilkunastu takich jak my to chyba ta czy inna maszyna, na której trzymają naszą pocztę powinna mieć takiego raid'a, że dane nie mają jak wyparować!

popieram w 100% Boyakki, kiedyś byli spoko, teraz są zacofani - niestety albo ich stety, że nie każdy może sobie pozwolić na emigrację od tak...

Wiekowy moderowany katalog firm: BiuroFirm.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie do nich dzwoniłem bo mi się niebawem kończy to mnie normalnie rozwalcowali mogę panu zrobić rabat 20 % ok kwoty która teraz obowiązuje czyli 450 zł netto. Delikatnie mówić będę robił dywersję od nich.

edit 10-01-2013

Z korespondencji z nazwa.pl rozwalili mnie, czas na dywersję

Witam,Uprzejmie informuję, iż zmiany cen mają związek z wprowadzeniem nowych funkcjonalności w ofercie serwerów, oraz zwiększeniem lub zlikwidowaniem niektórych parametrów bezpieczeństwa dla nich. Najważniejsze zmiany w przypadku serwerów Active to kreator stron www i autoinstalator popularnych aplikacji, a także: możliwość uruchamiania Crona co 10 minut (wcześniej co godzinę), tworzenie list dyskusyjnych, dostęp do serwera przez SSH i obsługa BOK 24/7. Dodatkowo informuję, że pod koniec okresu abonamentowego stali Klienci mogą starać się o przyznanie indywidualnego rabatu, zależnego od zużycia usługi, o czym wspominał już Pan Paweł we wcześniejszej korespondencji. Pozdrawiam,

Galeria zdjęć https://www.nl2.pl, Schematy https://www.tranzystor.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VPS - To jest drogie rozwiązanie.

Poszukuję coś cenowo podobnego do nazwa.pl tylko lepsze parametry.

skąd takie przekonanie

pierwszy z brzegu z panelem DA

  • 50 GB dysku twardego
  • Transfer: 1000 GB!
  • 1024 MB - gwarantowany RAM
  • 2048 MB - maksymalny RAM
  • Procesor - 2,8 Ghz - 100% 1 rdzenia

  • Panel Direct Admin
  • Usługa administracji serwerem
  • Bezpłatna usługa przeniesienia serwisu na nasze serwery!

https://biznes-host.pl/?s=vps_directadmin&rodzaj=da⊂=12 płacisz za rok 50% rabatu to wychodzi 40 zł miesięcznie, to co???

Właśnie się do nich przenoszę, dzięki MaxPan - to super sprawa taki VPS, brak limitów, cron co 1minutę, 2 rdzenie gwarantowane i 1024mb do 2048mb. Strona wyraźnie szybciej chodzi.

Super szczerze polecam.

Tylko troche support wolny, no ale cóż nie można mieć wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc - dla mnie mega zaskoczenie ponieważ korzystam z ich usług hostingu od ok 7 lat.. a tu się dowiaduje że taka zmiana cenowa. Troche dziwna taktyka w dobie ogromnej konkurencji na rynku. Mam jeszcze serwer na home za który płace tyle samo (tzn. dotąd 300 netto)... Usługi hostingu w Netart bardzo ok, jedyny problem przy bazach danych to ten limit zuużycia procesora.

Powiem szczerze że również będe się mocno zastanawiał nad zmianą.. trochę przesadzili z ceną, do maja mam jeszcze troche czasu

Jak Realnie zarabiać online - https://www.zarobic-online.pl/ - mój poradnik, HornSEO - hornseo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co panikować, ja mam w nazwa.pl około 10 usług i po jednym telefonie otrzymałem 30% rabatu na każdą usługę. więc różnicy w cenie prawie wcale nie ma..

Tak jest u większości "dużych", faktury lecą z automatu, bez zniżek, promocji i podejrzewam, że większość po prostu płaci, a wystarczy jeden telefon i można i pnad 50% rabatu dostać.

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem wystawione faktury proforma, które oni usuneli po moim telefonie i wystawili nowe z obniżoną ceną.

W home.pl miałem ostatnio ciekawą sytuację:

miałem kilka usług, kończył się okres, ja niestety nie chciałem ich przedłużać, a oni z każdym kolejnym mejlem i telefonem proponowali coś innego. Zaczeli od 2 miesięcy gratis, co mnie nie przekonało to dorzucili jeszcze rabat, żeby tylko przedłużyć..

W tych czasach to każda firma będzie kombinować żeby klienta utrzymać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oni raczej kombinują, żeby jak najwięcej zarobić :D. podwyższaja cenę wszystkim tak naprawdę bez powodu (bo co z tego, że masz jakieś super parametry jak z nich nie korzystasz i kupowałeś słabsze) i pewnie 90% klientów płaci większe faktury.. ten 10% co zadzwoni dostanie rabat, zapłaci tyle co powinnien i jeszcze jest zadowolony ze swoich "zdolności negocjacyjnych".

genialne posunięcie nazwy ;).

pozdrowienia.

googlerulz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zapomnijcie o procencie, który po otrzymaniu takiej faktury stwierdzi, że ma ich gdzieś i po prostu nie zapłaci i się przeniesie bo na jedna/dwie czy kilka stron

nie da się ukryć, że większość klientów nazwa.pl to przysłowiowy Pan Kowalski, który nie bardzo się zna, i nie każdy z zainteresowaniem zadzwoni do nazwa.pl żeby zapytać o co chodzi, ale też pójdą z pytaniami w drugą stronę i się pozytywnie zdziwią - o czym niezwłocznie pochwalą się znajomym... to już nie są czasy nabijania kasy na "głupich i niewiedzących klientach" takie moje zdanie

Wiekowy moderowany katalog firm: BiuroFirm.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności