Skocz do zawartości

Proszę o ocenę strony

vooom

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Strona już działa od jakiegoś czasu, ale zawsze można wiele rzeczy poprawić.

NIe jestem informatykiem, a nawet freelancerem - więc stronka jest 'amatorska'. W założeniu jest to serwis, którego wg mnie brakowało w sieci. Są zalążki giełdy stron, ale w każdej mi coś nie pasuje - o allegro już nie wspominając.

https://gieldastron.pl to strona gdzie można umieszczać ogłoszenia sprzedaży stron internetowych oraz trochę podyskutować. Miało być prosto i szybko (w sensie dodawania ogłoszeń). Zarejestrowani użytkownicy mają oferty autopublikowane, ci niezarejestrowani muszą chwilkę poczekać.

Pozdrawiam i dzięki za uwagi!

Jak dla mnie, to nie ma co tutaj oceniac.

Te ramki "fioletowe" to porazka

W sumie to nic fajnego nie ma, a właściwie jest tutaj ewidentny brak szaty graficznej

Nie wszystko musi być niebieskie i nie wszystko musi mieć bogatą szatę graficzną, powiedziałbym nawet, że chciałem postawić na minimalizm, ale może odejdę od tego... Dzięki za koment

Regulamin gdzie?

A muszą być wszędzie regulaminy? :-) Co miałby zawierać regulamin katalogu ogłoszeń (99% i tak tego nie czyta)?

Trochę poprawiłem stronę, wyrzuciłem reklamy (na razie i tak nie ma sensu ich trzymać), arty dałem na dół, bo stanowią niejako uzupełnienie strony, a nie jej domenę.

Możesz napisać na voboss@o2.pl :-)

Dzięki wielkie za pomoc :-)

Spróbuj dodać ofertę pustą. Dwa pola wymagane. Uzupełniam. Jeszcze jedno pole wymagane.

Opis jest jeszcze wymagany, łącznie 3 pola.

Dzięki za pomoc Borgis, postanowiłem, że popracuję nad szablonem. Jeśli pozwolicie to wpadnę tutaj jeszcze raz jak zmienię templatkę :-)

Pozdrawiam!

• 3 tygodnie później...