Skocz do zawartości

Przegięcie w TVP 1


°K°

Rekomendowane odpowiedzi

Siedze sobie świeta myślę, obejrze Pasje w kinie byłem ale jak to bywa w TV zawsze dają z lektorem.

Patrze z napisami, i mnie krew zalewa że żyjemy w Polsce a do cholery czytać trzeba i to jeszcze w Polskiej stacji ?

Nie wiem jak wy to odczuwacie ale dla mnie jest to zwyczajne Chamstwo. Rozumiem w kinie gdzie mamy 500 calowy telewizor ale gdzie film w 14 czy 21 calowym telewizorze. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrze z napisami, i mnie krew zalewa
Szkoda krwi. Nie ma się co wściekać. W wielu krajach programy obcojęzyczne są wyłącznie z napisami.

Telewizja nas przyzwyczaiła do lektor i teraz ma za swoje ;)

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zdziwiłem, poszedłem do pokoju, a tam Pasja i.. napisy. Pierwszy raz w życiu chbya widzę w TV film z napisami.;) Ale czy to źle czy dobrze? Kwestia indywidualna. Dla mnie obojętne, najważniejszy jest film.

LaoHost - tani i niezawodny / dhosting.pl - dla stron o dużym ruchu, skalowalne zasoby z płatnością godzinową (link daje 5% rabatu) / spideric - genialny monitoring pozycji niezależny od sytuacji z proxy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na świecie nie praktykuje się tak namiętnie jak w Polsce czytanie filmów... Najczęściej robią dubbing, ale na to trzeba więcej kasy, a jak nie ma, to są napisy. Lektor jest rzadko... Ja nie lubię lektora, zagłusza kompletnie całe dialogi, muzykę, nastrój. Nie jestem w końcu dzieckiem, by mi ktoś czytał:-P

Polecam linki stałe w Seomatik.pl oraz dopalacz stron Gotlink.pl.

obrazek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach