Skocz do zawartości

Spadek zarobków o 91%...


BullTerrier

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 208
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Znalazłem coś takiego:

"Thank you for your email.

On Friday 9th, a change went out that removed the arrow button (Nessie) from the text ads appearing on about ~5000 publishers websites. These publishers possibly intentionally or unintentionally have ad implementations that mislead users as measured by the rate of accidental clicks. For these publishers we will continue to serve ads but we have removed the arrow button. These changes are meant to optimize the experience for advertisers, publishers and users alike. Some of these publishers may see fluctuations in their CPCs, CTRs and/or RPMs from smart pricing due to these implementations.

We have put together this FAQ:

Q. Why is the button no longer on my website?

A. Our systems have determined that some ad elements in text ads implemented on your site are not performing well for users, advertisers, and/or the publish network, therefore, the arrow button may not display on your ads moving forward. Different ad elements may or may not appear in text ads depending on what is deemed best performing for users, advertisers, and publishers. We believe these changes will encourage advertisers to spend more on the network, and lift earnings for our publisher clients in the long term."

Maybe they are checking us now regarding the arrow, who knows?

Just saying...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rissah, u mnie nawet statystyki odwiedzin w górę. Ile % spadło Ci ctr i zarobki?

Tu już nawet nie o procent chodzi, ale "krotnie". Jakieś trzykrotnie w dół parametry w Adsense, pięciokrotnie w dół zarobki (spadek parametrów plus spadek ruchu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Likwidacja strzałek mogła przynieść kilkukrotny spadek CTR, nic dziwnego...

U mnie akurat reklamy tekstowe najsłabsze były - stawki najniższe, klikalność niewielka. Tu raczej nie likwidacja strzałek wchodzi w grę. Tak porównując, to po wprowadzeniu strzałek klikalność reklam tekstowych wzrosła naprawdę niewiele, więc też nie powinna aż tak spaść po ich likwidacji. A od kilku dni to już tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, identyczna sytuacja. 3x gorzej, ruch taki sam/lepszy. Tragedia. Strzalki na reklamach tekstowych sa, reklama multimedialna w moim przypadku jest slabym rozwiazaniem - daje mi to samo, co zepsute tekstowe... nnie wiem czy to sie poprawi, ale myslalem, ze tylko ja mam taki problem .Jest nas wiecej. Google leci sobie w ch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszej nocce z ustawionymi tylko reklamami multimedialnymi/graficznymi sytuacja powróciła do normy.

CTR wróciło do normy, co prawda CPC jest niższy ale przynajmniej zlicza w końcu kliki.

Lis - problem nie dotyczy tego że nie ma strzałek. Strzałki są. Problem polega na tym że od kilku dni nie zliczyło mi żadnego kilku w reklamy tekstowe. Zlicza tylko reklamy multimedialne/graficzne.

Podsumowując. Na dalszy czas tego burdelu jedyny sposób aby to jakoś przeczeka to przesiąść się na reklamy multimedialne/graficzne.

W każdym bądź razie jestem w plecy jakieś 100 E na tym zamieszaniu.

Więcej o tym bajzlu tutaj:

https://productforums.google.com/forum/#!topic/adsense/Kz-9lxPw9VI/discussion

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że znikneły strzałki z reklam tekstowych na moich stronach i pojawiły się pierwsze kliki tekstowe ale CPC nadal o połowę niższy. Wygląda na to że wszystko wraca do normy.

Ciekawy tylko jest co na to Guugle. Czy jak zawszę oleję sprawę i pokażę gdzie ma swoich wydawców, czy też pokuszą się o jakiś oficjalny komentarz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności