Skocz do zawartości

Ilu klientów może średnio "obrobić" jeden SEOwiec


Ilu klientów obrobi jeden pracownik  

209 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ile stron pociągnie jeden człowiek

    • 10-20
      60
    • 20-30
      30
    • 30-50
      12
    • powyżej 50
      35


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie, jakość jest mizerna kiedy idzie się na jakość

cytowanie selektywne jest takie fajne!

A teraz na serio: jakość jest mizerna w przypadku pozycjonera o którym Ty wspominałaś, czyli takiego który ma problem z ogarnięciem kilkudziesięciu stron - o czym wspominałaś parę postów wyżej. To znaczy, że pozycjoner nie potrafi sobie zorganizować pracy oraz nie potrafi obsługiwać narzędzi, do których powinien mieć dostęp. W bardzo szybki sposób potrafię określić co robiłem ze stroną, którą na przykład nie zajmowałem się ponad rok i to nie stanowi dla mnie żadnego problemu.

Jakość jest mizerna jak ktoś nie potrafi robić SEO. Jak potrafi, to będzie w stanie obsłużyć naprawdę mnóstwo stron w zależności od poniesionych kosztów na softy, vpsy, abonamenty i tak dalej. Nie piję konkretnie do Ciebie, ale do prehistorycznego podejścia do pozycjonowania.

@SzlafRock

Nawet nie wiem jak skomentować takie podejście, ale wierz w co chcesz i rób jak lubisz i uważasz. Nikogo do zmiany zdania nie zmuszam, ale kółko wzajemnej adoracji i wznoszenie lexy czy zgreda na szczyty polskiego SEO na tym forum jest trochę żałosne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

cytowanie selektywne jest takie fajne!

Cytowałam praktycznie całe wypowiedzi. Zaraz moderator na mnie za to nakrzyczy :)

To znaczy, że pozycjoner nie potrafi sobie zorganizować pracy oraz nie potrafi obsługiwać narzędzi, do których powinien mieć dostęp.

Umiejętność zorganizowania sobie pracy przy kilkudziesięciu stronach, a robienie tego porządnie, to 2 różne siebie sprawy. Jak coś ma zostać wykonane porządnie to musi być w tym miejsce na indywidualne podejście, a tego nie ma przy masówce, gdzie większość prac się automatyzuje.

wznoszenie lexy czy zgreda na szczyty polskiego SEO

Raczej nie to miał na celu. Myślę, że powinieneś do jego wypowiedzi podejść z dystansem - to takie pół żartem, pół serio ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre podejście to takie podejście, które da TOPy. Klienta nie obchodzi czy podchodzisz do niego indywidualnie czy jest jednym z 1000, ważne są pozycje. Jeden pracownik SEO da TOPy dla 10 stron, inny da TOPy dla 100 stron, którego bardziej opłaca się zatrudnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden pracownik SEO da TOPy dla 10 stron, inny da TOPy dla 100 stron, którego bardziej opłaca się zatrudnić?

Jednej rzeczy nie rozumiesz, nie sztuką jest "dać TOPy" sztuką jest je utrzymać.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj dyskusja powinna się zakończyć, masz zabetonowane podejście do tego tematu.

@SzlafRock

Jeszcze jakieś oczywistości masz nam do objawienia? Uważasz, że pozycjonowanie tych przykładowych 100 stron to gwarancja ich zafiltrowania? Masz jakieś doświadczenie na polu robienia SEO na trochę większą skalę jak podwórkowa czy po prostu sobie wróżysz z fusów. Przejrzyj ten temat: sporo osób pisze, że robi kilkunastu czy kilkudziesięciu klientów na kilkaset/tysięcy fraz i nie mają z tym problemów, więc czemu Ty je na siłę wynajdujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj dyskusja powinna się zakończyć, masz zabetonowane podejście do tego tematu.

Moje zabetonowane podejście trzyma się od lat na szczycie.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jednej strony na jedną frazę pewnie

Pewnie masz rację, tak jak w poprzednich postach. :)

Wracając do pytania zawartego w temacie.

Słowo "obrobić" nawet w cudzysłowie, źle się kojarzy. :)

Edit.

Wcześniej pisałeś o 1000 klientów, później zjechałeś do kilkudziesięciu. :) Zdecyduj się wreszcie.

seowiec może pociągnąć i 1000 klientów jeżeli jest dobrze zorganizowany i wyposażony w odpowiednie narzędzia/bazę

Przejrzyj ten temat: sporo osób pisze, że robi kilkunastu czy kilkudziesięciu klientów

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest szansa, że Ci się odmieni

Nie sądzę ;-) Masówkę mam już za sobą i to ostatnie, do czego chciałabym wracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zgreda na szczyty polskiego SEO na tym forum jest trochę żałosne :)

Wolę być na dole choćby z tego względu, ze jestem mały, slaby i wątlej postury ...

e:

beton rulez ;)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego punktu widzenia trzeba rozważyć wiele czynników.

1. Pierwszym jest czy taki pozycjoner ma do pomocy jeszcze ludzi - typu copywriterów / junior pozycjonerów / webmasterów itd. bo oni mogą podnieść liczbę obsługiwanych osób. Czy jest to samotny strzelec który zajmuje się od pisania tekstów, po składanie zapleczówek i katalogowanie - to wtedy mocno ogranicza liczbę obsługiwanych stron.

2. Jakimi narzędziami dysponuje pozycjoner - jeżeli ma dostęp do dedykowanych fajnych narzędzi które pozwalają mu kontrolować większe ilości dobrego zaplecza - nie mówiąc o jakiś narzędziach katalogujących/spamujących do wykorzystania do używania na stronach niższego rzędu. Fakt faktem dobre narzędzia, umiejętnie wykorzystywane potrafią zwiększyć możliwości pozycjonera.

3. I najważniejsza sprawa - jacy to są klienci. Znam stronę (portal) nad którym pracuje 6 pozycjonerów + ludzie od marketingu + "adwordsowcy" + inni. To jest przykład taki już po bandzie - ale są stronki które pochłaniają 3/4 dnia roboczego pozycjonera a w pozostałe 1/4 dnia pozycjoner da radę obrobić 10 czy 20 innych klientów.

Reasumując - ja zaznaczyłem opcję 10-20. Bo trzeba uwzględnić porządne pozycjonowanie - choć dla niektórych klientów potrzeba by było pozycjonera który nie ma więcej niż 10 stron pod opieką. W porywach jak ktoś ma naprawdę bardzo regionalne frazy to i ze 100 klientów uciągnie. Ale trzeba się wtedy dobrze zorganizować.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności