Skocz do zawartości

Czym charakteryzuje się PROfesjonalna firma SEO ?


Robek_S

Rekomendowane odpowiedzi

Rozliczanie abonamentowe ma sens jeśli klient ma jako takie pojęcie o pozycjonowaniu to raz, a druga sprawa to klient musi mieć zaufanie do firmy której powierza zlecenie. Ostatnio powstała moda na SEŁO i wysyp firm tym tematem się zajmujących. Lepszych i gorszych. Doświadczonych i zaczynających dopiero. Rozliczanie za efekt jest moim zdaniem najkorzystniejsze z punktu widzenia klienta. Jest efekt, jest zysk klienta, jest zadwolony klient, jest kasa dla firmy SEO (oczywiście przy odpowiednim, uczciwym doborze słów kluczowych :) ). Jak byśmy tylko rozliczali się abonamentowo to był by jeszcze większy wysyp gimbusów, [ nierzetelny partner ]ów itp. itd. którzy naobiecują różne cuda TOP1 a potem się albo się uda albo się nie uda a Klient zapłacić zapłacił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Narzucanie komuś ile ma brać kasy za robotę i w jaki sposób się rozliczać jest totalnie bezsensu, mamy wolny rynek każdy ma swoją ofertę jeden robi audyt za darmo inny bierze za to 1000 czy więcej jeden pozycjonuje fraze meble za 100 drugi to robi za 2 tys a trzeci gratis bo hobistycznie

Dyskusje kto ma racje w takim temacie są bez sensu ale z sensem było by wypisać kto preferuje jakie formy rozliczeń w swojej firmie a nie jak powinno się robić

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasz rynek nie jest jeszcze dojrzały na flat fee, abonamenty i inne hybrydy. Co więcej nasza mentalność Polska jest taka że zaraz by się narobiło firm SEO i jeszcze więcej wyjebanych klientów na rynku uwiązanych umowami.

Może jak Bauer kupił już dwie Seo firmy z dość dużym kawałkiem rynku, wprowadzi jakaś "nową" Niemiecką, standaryzacje rozliczeń SEO i wtedy rynek będzie bezpieczniejszy dla obu stron. Słoneczka przez to że mają takie, a nie inne ceny zmieniają rynek to może z nowym właścicielem tez zrobią coś dla SEO. Reszta rynku i tak się będzie musiała dostosować :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mi chodzi o zmianę systemu rozliczeń, co da większa płynności i pozwoli w razie przypału na szybkie działanie.

Duże firmy SEO nie mogą sobie pozwolić na rozliczanie za pozycje w dzisiejszych czasach i robienie fraz za 1 zł. ( już sie po prostu nie da )

Utrzymanie działu sprzedaży bezpośredniej + call center + administracji + obsługi klientów kosztuje gruboooo hajsu.

Teraz jest tak, idzie zmiana algo tracisz np 500 domen z 2 k domen na 100 % reszta 300-400 poleciała na 30%-40% *( te robione metodami za "kilka zł" oczywiście). Dochodzą do tego klienci co nie płacą jakieś 25 % z całość i z kilku baniek miesięcznie masz bańkę pieniędzy w gotówce. Co więcej koszta masz te same jak miesiąc temu przed zmianą algo, a nawet większe bo domeny po filtrach nie nadają się na "tradycyjne SEO" tylko wymagają szczególnej opieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klienci firm które rozliczają się za efekt są teraz głównie w działach "Nienaturalne linki". Każdy chce stronę wypozycjonować szybko i jak najmniejszym kosztem bo przecież wkłada własne pieniądze w linki i inne rzeczy, a teraz przy kilku aktualizacjach rocznie gdzie co 2-3 miesiące wyniki mogą się odwrócić do góry nogami, inwestowanie w jakąś trudną branżę to dla mnie to samobójstwo. Do tego większość firm pozycjonerskich próbuje tylko dobić do TOP10 bo zazwyczaj cenowo nie wiele się to różni od TOP1 i trzeba mniej włożyć pieniędzy, a klient płaci za zerowy ruch. Rozliczanie się za efekt nie jest więc takie super z punktu widzenia klienta, myślę że to się niedługo zmieni i wymusi to obecny algorytm i to że pozycjonowanie będzie trudniejsze jeżeli chodzi o filtry i częste aktualizacje.

Kompleksowe usługi SEO Pozycjonusz.pl
 
logo.png

 
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoim podwykonawcom wysyła cała listę szczegółowych wymagań jak linkować po zmianach majowych/czerwcowych w algorytmie.

Podrzucisz tą listę wymogów? ;)

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jak Bauer kupił już dwie Seo firmy z dość dużym kawałkiem rynku, wprowadzi jakaś "nową" Niemiecką, standaryzacje rozliczeń SEO i wtedy rynek będzie bezpieczniejszy dla obu stron. Słoneczka przez to że mają takie, a nie inne ceny zmieniają rynek to może z nowym właścicielem tez zrobią coś dla SEO. Reszta rynku i tak się będzie musiała dostosować :-)

Wątpię aby coś zmienili, tak jak wciskaja kity tak będą wciskać. Struktura zatrudnienia w oparciu o informacje z ostatniego spędu IAB jest taka, że na 120 osób góra przy SEO robi 20 :D z czego połowa to kopirajterzy

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co w tym dziwnego że to seocopy? To chyba naturalne, że uzupełniają treść na www ustawiają meta dane i piszą precle i opisy do katalogów.

Link building można zautomatyzować do pewnego etapu, lecz optymalizacje niestety już nie i wymiane treści i meta juz nie. Jak podpisują mnóstwo drobnicy na frazy który tak naprawdę są bezużyteczne i wchodzą im na zmianie "treści" i "metadanych" to po co im obszerny dział Link Buildingu i Optymalizatorów.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co w tym dziwnego że to seocopy?

Nic poza proporcjami i moim podziwem dla seocopy potrafiącego obsłużyć teksty dla ok 1000 klientów :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zlaży jak mają zautomatyzowany proces SEO dla nowych i aktualnych domen. Jakie frazy robią, jak synonimizują treści i ile tak naprawdę ile nad nimi jest pracy.

Ja kiedyś oglądałem 2-3 domeny od nich i było mało backlinków ale za to meta dane i strona z treścia, nie potrzebowali dużo BL bo jechali na takie łatwe frazy ktore wyszły na wieku domeny i "naturalnych" jakiś linkach,

Czym trudniejsza fraza tym więcej pracy jest na budowie BL a nie na samej optymalizacji ale to wiadomo czasem jak wygląda.

Jeżeli robią frazy typu "tani fryzjer Pruszcz Gdański" to wystarczy im ustawić meta danych i trochę treśc zawierające te frazyi i google maps z lokalizacja.

Jeżeli robią frazy tranport,kredyty,opony to wiadomo że na samej optymalizacji się nie konczy tylko gruby link building

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności