Skocz do zawartości

Nazwa.pl - Żarty jakieś


Szymek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jak to się robi w pewnej poważnej firmie, kiedy ktoś nadmiernie obciąża serwer :

Hello,

Domain moved: (...............................)

Your account along with all your sub-accounts has been moved to

our brand new server. Your website was moved due to

excessive resource usage (cpu/disk/memory).

Now that you're on this new server you'll notice huge improvements

in speed, latency and transfer times!

Our new state-of-the-art server specifications are:

Dual Intel Xeon 3ghz processors, 4gb DDR-RAM, Fast SCSI drives,

RAID-1 redundancy, with DELL server class technology.

*Everything* on your existing account(s) were copied to the new server.

There is no need for you to modify any dns/site settings.

Thank you!

Support Team

Myślę, że wszyscy zrozumieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedziale wagonu dalekobieżnego w jednym rzędzie są 4 miejsca. 3 miejsca zajmują szczupłe osoby a 4 ponadprzeciętny grubas przez co trzy pozostałe osoby siedzą strasznie ściśnięte... Ale cóż, wszyscy zapłacili wiec, wszyscy maja prawo siedzieć. To nic, że 3 osoby na tym przez całą podróż ucierpią.

Przykład OK, ale Ty tłumaczysz postępowanie kolejarza, który wpada do przedziału i wyrzuca grubasa przez okno. Bo był uciążliwy. A nie masz pretensji do kolei, że sprzedała grubaskowi jedno miejsce.

ps. Mam zwyczaj wpadać w południe do ulubionej knajpki na kawkę i papieroska. Codziennie widzę wyfiokowane lalki mierzące mnie groźnym spojrzeniem, bo im nowy żakiecik przesiąknie dymem. Mam zmienić upodobania, mimo iż knajpka jest dla palących? A może się nie zaciągać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kiedyś z mojego niezabezpieczonego formularza kontaktowego poszło kilka tysięcy spamu to obyło się bez blokady, a przeciwnie, dostałem informację przez który to formularz, i abym to poprawił bo mnie przyblokują :D Konto w cenie podobnej do Activ.

Teoretycznie można było mnie wtedy od razu zablokować/wyklnąć/itd.. moja wina oczywista, wszyscy byście adminowi przyklasneli, pewnie ja też, ale odbyło się bez tego typu reakcji.

W nazwa.pl może jakiś nadgorliwy pracownik w końcu miał możliwośc podjęcia 'poważnej' decyzji w pracy, czy może w ogóle miał zły dzień, zabrakło chęci rozwiązania problemu po ludzku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mion: pozostawie bez komentarza Twoja opinie na temat tego co napisalem, masz swoje racje, ja swoje - tak czy siak uwazam ze dzisiaj budowanie marki wymaga aby klienta traktowac dobrze - i to co przedmowcy zaproponowali o tym swiadczy - firma taka jak nazwa.pl winna miec wiele produkcyjnych serwerow, wiele awaryjnych i zabezpieczac sie na takie jak ta sytuacje - ja tez bym chcial zeby kazdy programista dbal o jakosc kodu, zeby aplikacje byly bezpieczne - tak jednak nie jest i skoro ktos podejmuje sie trudu jakim jest swiadczenie uslug hostingowych - niech kazdego klienta traktuje rowno - jesli dzis polecial jeden za forum, jutro poleci drugi, bo sobie zbuduje pseudo hurtownie danych - wrzuci tam GIGABAJT danych, ktore nastepnie zacznie oszyszczac, przerzucac, kopiowac, modyfikowac - co wtedy tez powiesz ze jest be? - ze ma sobie kupic dedyka - przeciez regulamin nic na ten temat nie mowi - a sprawa jest banalna - wystarczy dobrze skonfigurowac serwery baz danych i inne uslugi - tym samym uzytkownik nie wysyci zasobow, a jak bedzie mu potrzebna wieksza wydajnosc - wtedy zastanowi sie sam na serwerem dedykowanym.

anas

----------------------------------------------------------------------------

Tadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykład OK, ale Ty tłumaczysz postępowanie kolejarza, który wpada do przedziału i wyrzuca grubasa przez okno. Bo był uciążliwy. A nie masz pretensji do kolei, że sprzedała grubaskowi jedno miejsce.
Jeśli już tak chcesz analizować moją przenośnię to mogę dodać, że sprzedawca bilet nie znał aparycji kupującego :D Co przekładając na realia hostingowe, usługodawca nie wiedział co usługobiorca zamierza uruchamiać na serwerze dlatego sprzedał usługę. Jedynie punkty regulaminu mogą tutaj regulować dalsze postępowanie... A one jednoznacznie stwierdzają "nie działać na szkodę innych"...

@ananas cały czas Piszesz skonfigurować to skonfigurować tamto... Czyli Zakładasz, że Nazwa.pl ma źle skonfigurowane serwery? Jest to raczej pytanie retoryczne...

-------------------------------------------

Kończąc z mojej strony tę polemikę dodam, iż chciał bym wiedzieć co nowy user forum Pan Wolfgang Laskowski - NetArt ma do powiedzenie na ten temat :D Ale zapewne się nie doczekamy jego [lub kogoś upoważnionego z nazwa.pl] wypowiedzi i oficjalnego stanowiska nazwa.pl w tej kwestii.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo na celeronie 1gb to ja se sewer mogę sam w domu postawić bez ich łaski

I niestety wychodzi więcej za 4 miesiące za prąd niż za rok hostingu :D smutna prawda

A swoją drogą sam zrezygnowałem z hostingu w nazwie.pl ze względu na bardzo nieprzyjemnego pana przy telefonie, który nie potrafił udzielić odpowiedzi dotyczącej subdomen (nie wiedział co to wogóle jest ).

Odnośnie blokady konta wydaje mi się to bzdurą, ja osobiście miałem unikalnych na kilku serwisach swego czasu bliżej 2500 dziennie i admin spytał tylko czy nie mogę umieścić banerka z linkiem do hostingu :D

serce.gifKocham Cię | Życie po Ślubie | Psychopatologia

Popełniłeś tylko jeden błąd ... jaki ? ... RAMBO !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mion: smiem twierdzic wiecej - to ze sa sytuacje jak ta - tylko to potwierdza. Uwazasz ze dobrze nadmuchana nazwa, niezly marketing to odrazu dobra usluga - czy fakt ze w polsce w latach 9x sprzedalo sie z nowych aut najwiecej Daewoo swiadczy o jakosci tej marki? Nie podoba mi sie ich podejscie do klienta - co potwierdzaja wypowiedzi przedmowcow, uwazam tez ze (i potwierdza to moje doswiadczenie zawodowe) wystarczy przylozyc sie troche, aby zapobiec podobnym problemom i owszem takie problemy mozna roziwazac po stronie konfiguracji serwera. Jakis czas temu modyfikujac kilka naglowkow w funkcji mail() - PHP - wyslalem sobie dla testow email z adresu admin@home.pl z ukrytym adresem zwrotnym na moj prywatny - bylem w szoku, jak wiele drobnych, ale jakze groznych bledow maja najwieksi uslugodawcy w kraju, tym samym potwierdzajac ze nie zawsze marketing idzie w parze z jakoscia.

Uwazam tez ze argumentacja typu ciagle piszesz, skonfigurowac to, skonfigurowac tamto jest nie na miejscu - bo co mam pisac, skoro kilka lat doswiadczenia wlasnie w tej branzy, wiele podobnych problemow nauczylo mnie ze mozna to w taki sposob przeskoczyc - oczywiscie na bierzaco monitorujac prace serwerow i ewentualnie pomagajac klientom rozwiazac ich problem.

Jak widzisz metody nazwa.pl, ktore rzekomo (i jak narazie chyba tylko w Twojej opinii) sa dobre i ich tak bronisz, odstraszyly potencjalnych klientow, poprzedni klienci je potwierdzaja mowiac tez o zakonczeniu wspolpracy z firma netart - moze jednak warto zweryfikowac sposob rozumowania i wyciagnac jakies wnioski. Nie jestesmy nieomylni - i nie powiesz mi ze jak Ciebie by cos takiego spotkalo, nikt by z Toba nie podjal rzeczowej dyskusji, zablokowano by Ci konto, za ktore zaplaciles, tracilbys pienadze - to bys powiedzial - no pech wgralem obciazajacy skrypt, moja wina - w to akurat nie uwierze.

pozdrawiam

anas

----------------------------------------------------------------------------

Tadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie wielokrotnie doświadczyłem przeganiania z serwerów (gra online) ale nigdy nie wyciagneli mi wtyczki, zawsze bylo info + jakiś tam czas na jakies rekacje

na hostgator.com - jak juz stwierdzili ze nie daja rady utrzymac mojej strony to ladnie poprosili o nieoplacanie dalej konta (jezeli ma byc w takiej postaci) a na czas pozostaly mi do konca abonamentu (opłacalem w trybie miesiecznym) przeniesli mnie na praktycznie pusty serwer tak że nikomu nie przeszkadzalem i mialem czas na przeniesienie serwisu.

w sumie to dobrze ze to czytam bo własnie mam u nich testowe konto pod mały serwis ale jakos coraz mniej mam ochote za nie zaplacic i wiązac sie znimi na 6 miesiecy.

Sens stawiania precli jest taki że jak Google da nam bana na domenę do której linkujemy to będą musieli nam oddać samolot.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nic dzisiaj powinienem wiedziec coś wiecej. Zawiadomie na forum jaki jest dalszy przebieg wydarzen. Na pewno nie obędzie się bez kastracji mojego forum z niektorych modyfikacji :/

A to porownanie do Grubasa troche nie na miejscu, bo moje forum miało najwyzej mała nadwagę. Aha.. i przed wykupieniem serwera nikt mi nie powiedział że to przedział do 35 kilogramów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to nic odkrywczego, ale miałem podobny przypadek na SH. 6 miesięcy nieruszany skrypt, odwiedzin znacznie nie przybyło i nagle info o przeciążeniu procesora przez moje konto. Jeżeli hostingodawca nie potrafi mi powiedzieć, który skrypt/program wywołał coś takiego, to gó**o wie i wcale nie musi być pewien, że to właśnie przeze mnie. W SH szczelali na ślepo w klientów, aż trafiło na właściwego. Czyżby w nazwie to samo? Mam tam jedno konto, ale obciążenie żadne, bo nawet nie korzysta z MySQL, ciężko mi coś powiedzieć. Jednak takie forum - nie sądzę, żeby przy 600unik zajechało klocka, bez przesady.

Dała matka rozum? To kombinuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Sam problem mogl lezec po stronie PHP - jezeli w nazwa.pl chodza rownolegle PHP4 i PHP5 - to przy nieodpowiedniej konfiguracji jedna z wersji moze powodowac duze obciazenie dla procka - jezeli zas problem lezal po stronie serwera baz danych(w tym przypadku zapewne MySQL) - uwazam ze to brak checi lub umiejetnosci ze strony administratorow. Autor posta slusznie chce poprawic wadliwy kod - szkoda tylko ze po takim potraktowaniu - mozna to bylo zalatwic bardziej po ludzku.

pozdrowka

----------------------------------------------------------------------------

Tadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie oczekujmy od firm pokroju NetArtu czy Home.pl traktowania po ludzku

a tu sie nie zgodze - wszystko zależy od indywidualnego podejścia może mam po prostu szczęście ale nie mam (odpukać) większych problemów z homem i pare razy juz mi pomogli wskazując na błedy w konkretnych skryptach czy też w bazach MySql.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności