Skocz do zawartości

Duplicate content


sputnik1111

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio wszechmocny matt powidział aby się nie przejmować za bardzo duplicate. Dla pewności i lepszego zaufania tych stron lepiej coś pozmieniaj

Zapraszam na pozycjonowanie za granicą  :)


stylem-logo.png- Profesjonalne pozycjonowanie.


  pluseo.pl - Darmowy Audyt SEO dla Twojej strony.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mogę je wrzucić do np. 20 innych katalogów- Jak to rozkminic żeby bylo dobrze?

Wrzucić możesz ale to co chcesz zrobić to duplikat.

Witam,

Jak to rozkminic żeby bylo dobrze?

Zmienić opisy produktów. Niektórzy właściciele sklepów nie rozumieją że unikalny opis to wartość sama w sobie.

Alkowiki - dla większego relaksu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unikalne opisy robi się z dwóch powodów:

1. żeby konkurencja cię nie przejrzała w 5 sekund - oczywiście ta mniej zaawansowana :P

2. żeby właściciele ktalaogów/precli moderowanych zaakceptowali nasz wpis.

no i jeszcze jedna rzecz, jak puścimy total spam (np. z OmniTXT) to łatwiej narazić się na podkablowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki:) Tu nie chodzi o łatwiznę. Moim celem jest zaoferować "marketingową" wartośc dla Klienta i chciałbym aby działo się to z automatu. Prowadzenie tego w sposob manualny jest nie realny. Serwis z natury jest zdecentralizowany i zarzadza nim user. Tak wiec mam opcje powiedzenia mu aby pisał unikalne opisy na tych wszystkich katalogach lub pójść w automat. Nie rozumiem jak to sie dzieje ze w tej wersji zostaje zbanowany a w przypadku gdy robie podstawowe darmowe wpisy np. w 5 róznych firmach: panoramafirm.pl, firmy.net, yellowpages.pl, etc. nie zostanę zbanowany. Na czym polega różnica. Przecież treśc czyli podstawowe dane firmy będą w każdym z tych serwisów takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy właściciele sklepów nie rozumieją że unikalny opis to wartość sama w sobie.

Unikalna bzdura nie jest wartością samą w sobie :D

Rolą opisu towaru w sklepie jest jego prezentacja w taki sposób aby krótko i treściwie opisać dany produkt a przy okazji zachęcić do jego kupna ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy właściciele sklepów nie rozumieją że unikalny opis to wartość sama w sobie.

Unikalna bzdura nie jest wartością samą w sobie :D

Rolą opisu towaru w sklepie jest jego prezentacja w taki sposób aby krótko i treściwie opisać dany produkt a przy okazji zachęcić do jego kupna ...

A gdzie napisałem że ma pisać bzdury? Co do unikalności mam pewien przykład, sklep ponad 90 k produktów, większość duplikaty opisów od producentów. Testowo kilkaset opisów zostało stworzonych wg zaleceń: ok 600 znaków ze spacjami, wyszczególnione najważniejsze cechy produktu, minimalna ilość wypełniaczy. Nie linkowany ale unikalny asortyment poszybował do góry.

Alkowiki - dla większego relaksu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i na co to jest argument ? Równie dobrze można postawić sklep ze zduplikowanymi opisami a wynikowy tekst z pojedynczej strony produktu będzie miał 10% duplikacje max i też poszybuje w górę.

Po prostu uzyłeś słabej argumentacji jakoby unikalność opisu było podstawowym kryterium podczas gdy opis ma być przydatny i dopiero potem unikalny ... ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i na co to jest argument ?

Na to że autor nie pyta o procent duplikacji ani o "przydatność" tylko chce zrobić duplikat 1:1. Moja rada jest taka aby zrobić unikalne opisy.

O przydatności nie będę pisał bo po pierwsze- nie takie było pytanie a po drugie będąc właścicielem sklepu to oczywista oczywistość.

Alkowiki - dla większego relaksu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzejmie dziękuje za odpowiedzi i udziałw dyskusji. Generalnie nie chodzi mi o przydatnosc pozycjonowania ale o czysty marketing. Reasumujac rozumiem ze za duplicate mam bana w google czy tak? Moze jeszcze wyjasnie czym jest podstawowy opis firmy- oto przyklad:

Pełna nazwa firmy

Adres (ulica, numer, miejscowość, województwo)

Telefon

Fax

Adres e-mail

Adres www

Branża

Te dane z natury musza sie powtarzac w roznych serwisach gdyż nie mozna ich inaczej opsiac. Pytanie wiec czy jesli postawie 20 roznych katalogow bez produktów z samymi podstawowymi danymi firmy jak wyżej zostane zbanowany? Jesli tak to powinienem zostac zbanowany za dodawanie tegosamego np. w panoramiefirm, firmy.net oraz kilku innych serwisach. Gdzie jest szkopuł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nie chodzi mi o przydatnosc pozycjonowania ale o czysty marketing. Reasumujac rozumiem ze za duplicate mam bana w google czy tak

Tutaj masz sprzeczność. Ja mówiłem o pozycjonowaniu a Beerbant o marketingu, do tego obaj mówiliśmy o asortymencie a nie dany teleadresowych. Nie będziesz miał bana, pozycje poszczególnym produktów w wynikach wyszukiwania mogą być niżej niż konkurencja wykorzystująca ten sam opis. Jeśli jednak weźmiemy całościowo pod uwagę elementy, które wpływają na czynnik konwersji to dobrze pamiętać o

- estetycznych, wyszparowanych zdjęciach produktu, jeśli działasz w wizerunkowej branży to dobrze pokusić się o kilka ujęć

- mechanizm rekomendacji- te najbardziej inteligentne uczą się zachowania i próbują dostosować do upodobań kupującego (ja pracuje na mechanizmach Gravity, na rynku polskim działa dość prężnie Factfinder)

- trzeba zadbać o elementy wpływające na poczucie bezpieczeństwa kupującego takie jak duża ilość zaufanych opinii w Opineo, wszelkiego rodzaju gwarancje itp.

- jasne regulamin nie zawierający klauzul niedozwolonych, dane o firmie w przejrzysty sposób pokazujący strukturę firmy i właściciela (tutaj kilka luźnych uwag jak tworzyć taką zawartość)

A tutaj dwie nadrzędne zasady udanego e commercu w Polsce (niestety)

  • cena
  • dostępność produktu

Alkowiki - dla większego relaksu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności