Skocz do zawartości

Jak najlepiej obsłużyć duplicate content?

attelove

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie,

raczej jestem zielony w zakresie działania skryptów śledzących wykorzystywanych w programach partnerskich. Gość robi mi taki skrypt, ale nie za bardzo chce/może mi pomóc w kwestii SEO/duplicate content.

Jak najlepiej obsłużyć duplikację treści w przypadku skryptu programu partnerskiego?

Chciałbym upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, tzn. wszystkie linki z ID parntera będą mocno promowane, dlatego dobrze byłoby wykorzystać je jako linki dochodzące. Dobrze nadaje się do tego canonical, ale jak go umieścić na stronie, która fizycznie nie istnieje? No bo rozumiem, że fizycznie istnieje www.moja-strona.pl a www.moja-strona.pl?id=partner już raczej nie.

Gdzieś czytałem, że można to załatwić zamianą ? na #, bo google za znakiem zapytania wszystko czyta a za # nie czyta.

Czy możecie coś poradzić?

O, la la, sami specjaliści widzę na tym forum, na 140 wyświetleń każda osoba nabrała wody w usta. O co chodzi Panowie i Panie? Głupie pytanie czy trudne pytanie?

A co maja "specjalisci" do wyswietlen? Kazdy moze przeczytac temat, chyba tego nam nie zabronisz?

zakładałem multikonta

rel canonical?

Może tak (jestem totalnym laikiem php, uprzedzam)

//wyciągam id partnera z adresu

$partner = $HTTP_GET_VARS['id'];

// liczba znaków za pomocą funkcji https://pl.php.net/strlen

$liczba = strlen($partner);

//jeżeli liczba większa od zera

if ($liczba > 0)

// wyświetlaj rel canonical

{ echo ''rel canonical :)";}

Głupie pytanie czy trudne pytanie?

To pierwsze, poza tym koncepcja do doopy

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie