Skocz do zawartości

Opłata za reklame na stronie

loki81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam takie pytanie odnośnie cen za reklamę na mojej witrynie. Zgłosiły się do mnie dwie firmy które chciały by umieścić banery reklamowe na mojej witrynie, a niestety jestem kompletnie zielony w tym temacie bo to pierwszy raz gdy ktoś się do mnie zgłosił z ofertą reklamy. Z tego powodu kompletnie nie wiem jaką kwotę mam powiedzieć.

Jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakie ceny krążą w internecie za CPC i miesięczna cena za wyświetlanie baneru (lub inne formy rozliczania reklamy) to byłbym bardzo wdzięczny. Nie chce po prostu pierwszych klientów wystraszyć ceną, lub powiedzieć coś śmiesznego.

Co do mojej witryny to działa ona w branży motoryzacyjnej i miesięcznie ma ok 7000 odwiedzin.

Dziękuje.

Wiec nawiązując do tej branży odpowiem, ze samochód możesz kupić od w zasadzie 500 zł do n tysięcy €.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Pytanie czy Twoja strona jest wartościowa, czy to zaplecze.. Kiedyś miałem taki kalkulator do reklam google ;p, z czego pamiętam to za 1k wyświetleń było 2-3 dolary, ale to bardzo dużo zależy od strony, od tego jak długo przebywają na stronie. Na allegro sprawdzisz ceny reklam, ale zwykle są one zaniżone.

Najlepiej podaj właśnie adres strony to może Ci powiedzą ile by kto dał za jaką reklamę..

jak się wychodzi od najniższej ceny trudno potem podnieść.

Ci, którzy potrafią postępować niekonwencjonalnie, są nieskończeni niczym niebo i ziemia, niewyczerpani niczym wielkie rzeki. Gdy nadchodzi ich koniec, zaczynają się znowu, jak dni i miesiące. Umierają i rodzą się na nowo, niczym cztery pory roku...
adrianszczepanski.pl | nipter.de | z229.pl

Trudno podnieść temu samemu reklamodawcy, ale inni nie będą wiedzieli o tej cenie a ja będę już coś wiedział.