Skocz do zawartości

[Wykonam] Doświadczony copywriter szuka sensownych zleceń

shav

Rekomendowane odpowiedzi

Czy denerwują Cię precle, które pełne są nie tylko błędów merytorycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych, ale również całkowicie pozbawione są sensu?

Masz dość kilkunastolatków, piszących „profesjonalne” teksty za stawki typu 1zł / 1000 zzs?

Denerwuje Cię, gdy copywriter, któremu zleciłeś pracę mieszka w okolicy nękanej przez ciągłe burze lub też posiada chorowitego dziadka i z tego powodu nie wywiązuje się z powierzonych mu obowiązków?

Jeżeli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to być może zainteresuje Cię moja oferta. Copywritngiem zajmuję się od ponad 6 lat i naprawdę sporo widziałem – poczynając od desperackich stawek rozpoczynających się od kilkudziesięciu groszy za 1000 znaków ze spacją, a na kompletnie pozbawionych sensu, „pisanych” przy pomocy mieszarek tekstach zapleczowych kończąc.

Od razu uprzedzam – nie oferuję tekstów tańszych niż inni, niekoniecznie dostarczę je też szybciej od konkurencji. Co więc mogę zaoferować? Przede wszystkim profesjonalne podejście do tematu, pisanie tekstów z sensem (nawet precli!), a co najważniejsze – ręcznie, bez używania mieszarek synonimów i innych „wspomagaczy”. Oprócz tego jestem też osobą słowną – jeśli umawiamy się na jakiś termin, to do tego czasu dostaniesz zrealizowane zamówienie.

Co do cen, to jest to kwestia dyskusyjna. Na wstępie mogę zaproponować ceny z portalu Textmarket, obniżone o ok. 20%, czyli:

• teksty o niższej jakości, np. precle – 2,70zł / 1000 zzs,

• teksty o jakości średniej, np. artykuły zapleczowe – 4,8zł / 1000 zzs

• teksty wartościowe merytorycznie, np. na strony – 7-8zł / 1000 zzs

Zarówno cena jak i czas realizacji ustalana jest indywidualnie dla każdego zlecenia, powyższe wartości proszę traktować jedynie poglądowo.

Uwaga – na życzenie oferuje możliwość wykonania przykładowego tekstu próbnego – 1000 znaków, na wybrany przez Ciebie temat, zupełnie za darmo.