Skocz do zawartości

Wordpress SEO by Yoast

rslawek5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich na forum ;)

Jestem nowicjuszem w sprawach optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Stwierdziłem że najlepszą wtyczką dla mojego bloga będzie właśnie polecana przez wszystkich wtyczka SEO by Yoast. Niestety nie bardzo wiem jak się nią posługiwać, dlatego proszę o pomoc w odpowiedzi na kilka moich pytań.

1. Czy istnieje jakiś sposób na sprawdzenie czy poprawnie skonfigurowałem wszystko?

2. Czy w plikach szablonu tj: nagłówek, stopka, itp. muszę coś zmieniać/edytować by wszystko działało jak należy?

3. Dlaczego, kiedy na stronie swojego fanpage'a na facebooku wkleję link do bloga, nie odczytuje on żadnych informacji o nim? Żadnego opisu, słów kluczowych, tylko 'suchy' link do mojej strony.

Dalsze pytania będę umieszczał w tym wątku, bo jest jeszcze kilka, o których oczywiście zapomniałem :P

Pozdrawiam serdecznie wszystkich.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

A co tam konfigurować? Wszystkie opcje są dokładnie opisane a potem masz menu wtyczki pod artykułem i albo się trzymasz uwag albo nie

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

gielo, autor postu wyraźnie napisał że jest zielony w tych sprawach, a poradnik zgreda jak wnioskuję jest właśnie kierowany do takich osób, które nie potrafią sobie poradzić z tak "prostą konfiguracją" o której piszesz.

Blog o optymalizacji i projektowaniu stron internetowych.