Skocz do zawartości

Opinie klientów na stronie - długa lista.


djbit

Rekomendowane odpowiedzi

A nie lepiej jednak na jednej stronie? W końcu będzie duży unikalny tekst, a mnożenie stron tylko dla opinii to bez sensu sie wydaje z praktycznego pkt widzenia osoby przeglądajacej stronę. No chyba że rzeczywiście sporo tego i jak ktoś spojrzy i pomyśli "wow 10 stron pozytwynych komentarzy".

Sklep z zabawkami gufi.pl Zabawki edukacyjne, klocki, gry, lalki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stronnicowanie to zawsze dodatkowa ilość podstron. Poza tym upychanie wszystkiego na jednej stronie jest mało estetyczne, internauta i tak wszystkiego nie przeczyta, więc warto mu podsunąć te najciekawsze kąski :P

Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie artykuł. Pewnie mało komu chciało by sie czytać wszystkie pochwały, więc jak jest ich naprawdę dużo to może być sensowne podzielenie ich.

Chodziło mi natomaist o to, że na wielu stronach jest taka głupia tendencja do dzielenia tekstu na mnóstwo podstron co tylko zniecheca wg mnie do czytania. Pewnie chodzi o to, że częściej sie reklamy wyświetlają jak musimy się przeklikiwać.

Sklep z zabawkami gufi.pl Zabawki edukacyjne, klocki, gry, lalki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jakiś czas aktualizuję je na stronie, jednak lista zrobiła się już dość długa.

Pewnie część opinii/podziękowań jest podobna.

Czy google lubi takie długie listy tekstowe czy nie bardzo?

Lepiej je podzielić na kilka mniejszych części np. strona 1, strona 2, strona 3 czy to nie ma większego znaczenia?

Komentarze na stronie to dodatkowy content. Można to bardzo łatwo wykorzystać do pozycjonowania.

Jeśli masz dożo komentarzy to wybierz najlepsze aby nie powtarzały się, podziel na podstrony.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Postanowiłem, że dodam na stronę główną rotator jquery wyświetlający lepsze części z niektórych komentarzy oraz spożytkuje ten "dodatkowy kontent" na stronach produktów (podstrony) - tutaj wykorzystam te komentarze, które dotyczą konkretnego produktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronach produktów (podstrony)

Miałem zaproponować to samo, bo wspomniałeś o

ogólne opinie o produktach

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności