Skocz do zawartości

Pozycjonowanie a Facebook


smakorek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż przeglądając forum natrafiłem na wykres od czego zależy nasza pozycja w google.

https://www.skuteczniwsieci.pl/co-wplywa-na-pozycje-strony-w-wyszukiwarce/

Można zauważyć, że na zilustrowanym wykresie facebook jest bardzo wysoko i tutaj pojawia się moje pytanie czy opłaca się dodawać linki do mojej strony w komentarzach na fb ? Zwracam uwagę tylko na komentarze ponieważ Fb share bd o wiele trudniej zdobyć.

- Jeśli tak, to ile powinienem ich dodawać żeby był efekty?

Dodam, że użyłem "szukaj" ale nie udało mi się znałeś wyczerpującej odpowiedzi, nie wiem może coś robię źle. Pozdrawiam Smakorek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście samym Social Media nie osiągniesz sukcesu, to już musisz ładny mix z linków robić. Ale jeśli chodzi o same Social Media to najlepiej jak poprostu "wtopisz" się w temat i będziesz na Fb albo Google+ i inne oferował dobry tekst wartościowy i przydatny.

Polecam blog o pozycjonowaniu stron w Niemczech - pozycjonowanie Niemcy. Na tym blogu pisze też na temat pozycjonowanie stron w google.de

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zauważyłem, że strony facebookowe bez większego pozycjonowania wskakują w top na frazy z title strony i mocno się tam trzymają.

Jeden z moich klientów ma stronę fejsową z frazą pozycjonowaną w title i strona jest niezmiennie w top 2 - strona nie była specjalnie linkowana. Natomiast strona firmowa jest tuż za nią i od 2 miesięcy nie da się przeskoczyć tej fejsowej.

Wiem dlaczego tak się dzieje, ale zatrzymam to dla siebie - wiadomo.

Co do tematu, to opłaca się traktować stronę fejsową jako źródło nie tyle co darmowych linków, ale jako źródło kierowania ruchu i zdobywania klientów, a wtedy będziemy bardziej szczęśliwi niż z samego linku ;)

Najlepsze efekty w pozycjonowaniu przynosi nic nie robienie. Po prostu rozwijaj cały czas swoją stronę, a sama się wbije do top 10 i będzie to pozycja niezachwiana. Nie wierzysz? Też kiedyś nie wierzyłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny wykres, ale jak przeczytacie cały raport Search Metrics - to oni nie mierzą "ile czynnik jest warty jeśli chodzi o pozycje" tylko badają korelacje pomiędzy tymi czynnikami, a pozycją. W skrócie - jeśli chodzi o Google itp - to "więcej stron zajmujące wysokie pozycje miało na stronie Google +1", a nie, "strony mające Google +1 były wyżej w SERPach".

This white paper deals with the definition and evaluation of factors that have high rank correlation coefficients with top organic search results and aims to provide a more in-depth analysis of search engine algorithms

oraz

Ranking Factors: Correlation ≠ causation
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności