Skocz do zawartości

Przyszłość reklamy internetowej?


INOMan

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem dlaczego miałoby to mnie zasmucić.

Natomiast wszelkie sposoby omijania adblocka są wysoce nieskuteczne, bo polegają na zmuszeniu/proszeniu usera o wyłączenie adblocka. Najczęstsza reakcja u sera w przypadku zmuszania kończy się tym że idzie na stronę www konkurencji.

I jeszcze: mam na myśli blokowanie najbardziej powszechnych systemów reklamowych, bo wiadomo, jakieś niszowe systemy lub bannery hostowane przez samą stronę powodują że reklama się pojawi bo w adblocku akurat nie będzie regułki.

Dlatego onet. agora i inne koncerny mogą sobie nawet miliardy inwestować, ale ich reklamy niestety będą widoczne przez coraz mniejszą liczbę ludzi.

Chyba, że to będzie inwestycja w artykuły sponsorowane i kryptoreklamę - bo to jest najbardziej przyszłościowa reklama w internecie moim zdaniem, a nie bannery, czy ogólnie widgety wklejane na strone - bo to jest łatwe do zablokowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
ale ich reklamy niestety będą widoczne przez coraz mniejszą liczbę ludzi.

Akurat jest odwrotnie, dysponuję i wiarygodnymi danymi na temat rynku reklamy internetowej w polsce. Tendencja jest wzrostowa.

Ty mówisz o reklamie w formie banerów a ja o całym rynku reklamowym. Same banery to tylko procent w kampaniach.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, o czym piszesz, to zapewne "wartość internetowego rynku reklamowego" a to są z grubsza szacunki a nie twarde księgowe dane.

Po za tym ja w tym wątku piszę o przyszłości a nie o tym jak jest teraz, rosnąć ten rynek to będzie jeszcze kilka lat.

Poczekaj aż obecni gimnazjaliści i młodsi będą większością internatów, i 80% ludzi będzie mieć włączone w urządzeniach mechanizmy do blokowania reklam.

Wtedy co drugi artykuł będzie miał wstrzykniętą kryptoreklamę albo będzie jawnie artykułem sponsorowanym. Tylko problem jest taki, że nie każdy serwis może na tym zarabiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciskanie na siłę reklamy tym, którzy jej nie chcą, jest jak namawianie królika do korzystania z Forexa. Po co to robić? Konwersji z takiej grupy userów i tak będzie bliska zeru.

- Przypadek? Wszechświat nie może sobie pozwolić na taki luksus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adblocki nie są problemem; po prostu lemingi stały się bardziej świadome, nawet te po 60-tce

Investkredit.pl - gdy szukasz pośrednika finansowego lub Investto.pl - kredyty masz firmę i myślisz o leasingu albo Banki.co.pl - gdy akurat jesteś w Trójmieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kung Fu SEO - śmiem twierdzić, że z 95% ludzi albo i więcej nie chce reklam, a jednak od czasu do czasu klikają w te reklamy adsense i inne.

Po prostu - nawet jak nie lubisz reklam ale np. chcesz kupić samochód czy mieszkanie i akurat zobaczysz interesujący banner w tym temacie to jest szansa, że go klikniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiem twierdzić, że z 95% ludzi albo i więcej nie chce reklam,

Twoje twierdzenia są bezpodstawne, rynek reklamy z roku na rok rośnie. Trzymasz się swoich twierdzeń popartych, jedynie własnymi domysłami.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama będzie sie przenosić z urządzeń stacjonarnych na mobilne, za parę lat wchodząc do sklepu zadzwoni telefon i automatyczna sekretarka miłym głosem poinformuje o promocjach w sklepie, wychodząc ze sklepu zadzwoni drugi raz i zapyta się czy na pewno wszystko kupiłeś... Przechodząc ulicą będzie się dostawało smsy , że właśnie 50 m za rogiem jest wyprzedaż ...

W końcu wszystko to pierdolnie i wrócimy na drzewa i do świętego spokoju :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Google Kaszpirowskiego zatrudni i w tych swoich goglach będzie wyświetlać "adin , dwa , tri , adkryj głasa i pakupi adwordsa ..." :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie jest ekspansja wszelkiej formy reklamy na urządzenia mobilne. Mówiąca lodówka o mleku za 2,50 zł. w sklepie na rogu, niedługo będzie standardem. ;)

Reklama nie tylko będzie w internecie, ale będzie wręcz właziła do oka właśnie przez Google Glass.

Efekt po całodziennym używaniu.

2q0io44.jpg

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje twierdzenia są bezpodstawne, rynek reklamy z roku na rok rośnie. Trzymasz się swoich twierdzeń popartych, jedynie własnymi domysłami.

Opisujesz swoje postępowanie nie moje. Ja przynajmniej zrobiłem test oraz podałem link do strony z innym testem pokazującym ile ludzi blokuje reklamy.

I jeszcze raz powtarzam: pisze o przyszyłości, perspektywa 5-10 lat i tyle ludzi będzie blokować reklamy, że rynek reklamy takiej jak adsense/bannery/cokolwiek się da zablokować znacząco spadnie a nie wzrośnie.

Co do reklamy mobilnej - co to za różnica, tak samo można zablokować. Urządzenie przez które przeglądasz internet nie ma znaczenia, zawsze będzie program do blokowania reklam, ludzie nie chcą reklam i jeżeli wiedzą że można zablokować to będą blokować w zdecydowanej większości.

Argument, że rynek reklamy internetowej co roku rośnie, to argument naiwny, bo jeżeli sądzisz, że już na zawsze będzie rosnąć i nigdy nie spadnie, to jest właśnie naiwność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przynajmniej zrobiłem test

Argument, że rynek reklamy internetowej co roku rośnie, to argument naiwny

No tak, masz rację. Twoje testy są bardziej wiarygodne niż np. badania IAB.

Dla mnie to wystarczy. Miłego dnia. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności