Skocz do zawartości

Katalog stron pr5

pc3t

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem programista i nie lubie gotowych skryptow, dlatego korzystam ze swojego. Mysle, ze dzieki temu mam cos innego niz qlweb, ale tak samo funkcjonalne [;

Oprocz tego, ze jest to zwykly katalog, to uzytkownicy maja jeszcze kilka opcji do wypromowania swojej strony: program partnerski, przyjaciele katalogu i artykuly o stronach.

Zapraszam https://web.orge.pl , pr5 wiec dosc czesto odwiedzany przez google.

btw: jakies sugestie do skryptu? :)

fajny skrypt, podoba mi sie przejrzystosc informacji czy strona zostala dodana do katalogu czy chocby to, ze powiadomienie na e-mail przyszlo raz przy zaakceptowaniu kilku stron

"Tylko prawdziwy mistrz nie obnosi się ze swoim urzeczywistnieniem"

Eleganckie i seksowne buty Pleaser. Ponad tysiąc modeli obuwia na wysokim obcasie i platformie.

Hm... przyznam, ze nie pomyslalem o tym, ze te rozwiazanie z mailami przyniesie takie korzysci :zeby: Bardziej interesowalo mnie przyspieszenie dzialania panelu admina, zwlaszcza jak czasami musze 20 linkow akceptowac.

@Erbit - juz poprawilem, przez chwile sie zastanawialem o co chodzi :) W sumie to nawet wyglada bardziej estetycznie ;D

No i jest przyjemniejsze wyszukiwarkom :rolleyes:

• 1 miesiąc temu...

Prawie 2 miesiace walki z serwerami. Ciagle przenoski. Jednak nareszcie stanalem w jednym miejscu i juz katalog bedzie caly czas dostepny (obym sie nie mylil). Konto oplacone na rok, wiec problemow nie powinno byc [;

Zaprzaszam wiec do dodawania :P

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie