Skocz do zawartości

[Napiszę] teksty każdego rodzaju. Profesjonalnie, szybko, tanio.

mique 427

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

od grudnia 2010 roku pracuję jako copywriter i dziennikarz internetowy. Stale poszukuję nowych, ciekawych zleceń.

Moją karierę rozpoczynałam jako copywriter w firmie pozycjonującej strony www, pracowałam tam przez 4 miesiące. Po tym okresie postanowiłam rozpocząć pracę jako copywriter freelancer, przyjmując różnorodne zlecenia od osób prywatnych i firm.

W tym czasie publikowałam również swoje artykuły na zasadach non-profit na wielu portalach internetowych. Moje teksty można przeczytać między innymi na portalu https://portal.abczdrowie.pl/, https://urodaizdrowie.pl/ czy blogu https://psychika.net/.

Obecnie ukończyłam 4 rok psychologii. W czasie edukacji uczęszczałam na zajęcia z reklamy i mediów, psychologii społecznej oraz public relations. Nabytą wiedzę wykorzystuję w codziennej pracy.

Od listopada 2012 współpracuję z warszawską agencją interaktywną. Nawiązałam współpracę z dwoma sklepami internetowymi i regularnie tworzę teksty dla stałych klientów (zarówno firm jak i osób prywatnych).

Mam na swoim koncie setki różnorodnych projektów: tekstów i artykułów, zarówno tekstów typu pressel pages, artykułów zapleczowych jak i branżowych tekstów na blogi czy strony internetowe. Pisałam teksty z synonimami, prowadziłam korektę i przeredagowywanie tekstów. Tworzę treści marketingu mailowego (w języku polskim, angielskim i niemieckim), opisy oferty firm (również w formacie PDF, gotowe do wydruku) jak i prezentacje multimedialne.

Posiadam własną stronę internetową, gdzie znajdują się moje przykładowe prace i poprzednie realizacje. Podaję adres do strony: www.artcopywriting.wordpress.com.

Piszę poprawną polszczyzną, moje artykuły są ciekawe, staram się ujmować temat w sposób niestandardowy, tak, by zaciekawić czytelnika. Mam lekkie pióro i pisanie na różne tematy nie sprawia mi trudności.

Na życzenie udostępniam CV i portfolio.