Skocz do zawartości

Pytanie dotyczące robots.txt

zack_o2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kilka dni temu wszedłem na google webtools i dopiero zauważyłem, że coś jest nie tak z indeksowaniem. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi, ale użytkownik forum zasugerował, żebym się tym zajął, bo niefajnie to wygląda.

Zresztą jak wpiszemy site:darmowe-ogloszenie.pl - to widać, że coś jest nie halo z indeksowaniem.

Tak więc rozpocząłem poszukiwania. Będę wdzięczny jeśli mi pomożecie, bowiem nie wiem czy dobrze myślę, a nie jestem profesjonalistą... :(

Chciałbym zapytać o plik robots.txt który posiadam i był już w skrypcie

User-agent: bingbot

Disallow: /search.html

Czy ten robots.txt jest dobry? bowiem pod adrsem www.darmowe-ogloszenie.pl/search.html w sumie wyświetla mi stronę główną, czy to znaczy, że jest ona zablokowana do indeksowania? ale tylko dla jednego bota? czy w ogóle?

Będę wdzięczny za odpowiedzi, które pozwolą mi na rozwiązanie problemu.

Miałeś wypadek komunikacyjny? Masz prawo do odszkodowania z OC sprawcy wypadku!

W przypadku zniszczonego auta proponujemy odkup szkody i dopłatę do jego naprawy!

Ten adres jest zablokowany dla Binga. Poza tym pod search.html masz canonical na strone główną, żeby nie bylo duplikatow.

Adresy blokowane przez robots.txt dla google'a mozesz sobie sprawdzic w GWT

Wykończeniówka Wrocław - jeśli szukasz firmy do remontu lub wykończenia mieszkania

FM Group sklep internetowy - sklep internetowy z produktami FM Group

Hokej Wrocław - amatorska drużyna hokejowa WTH Wrocław

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie