Skocz do zawartości

Uwaga na Dotpay


Xann

Rekomendowane odpowiedzi

a jeszcze przedni Twój post wyglądał tak :D:D, będziesz nam ciągle zachwalać wyżej wspomnianą firmę?

 

 

Cytuj

 

Dotpay się cały czas rozwija, więc na pewno niedługo będzie większy wybór
 
 

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Też chciałbym ostrzec przed kontaktem i pośrednictwem firmy dotpay. Ostatnio kupowałem bilety samolotowe za pośrednictwem płatości tej firmy. W trakcie realizacji płatności pojawił się komunikat pt. "Błąd" wróciłem więc do sklepu ponawiając płatność uzyskałem potwierdzenie iż płatność została wykonana. Później okazało się że komunikat Błąd był fałszywy i wyszła z konta podwójna płatność. Późniejsze reklamacje nic nie dały, firma nie odpowiada na maeile, zwodzi przy rozmowie telefonicznej a po prostu przywłaszczyła czyjeś pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Później okazało się że komunikat Błąd był fałszywy i wyszła z konta podwójna płatność. 

Więc podwójna płatność trafiła na konto sklepu, 

Cytat

więc do sklepu ponawiając płatność

Należało odczekać lub sprawdzić swoje konto,  balans na karcie.

Co do reklamacji to musisz otrzymać oficjalną odpowiedź na poprawnie złożona reklamację.

Komunikat "błąd" czasami zdarza się ja miałem nawet przedwczoraj taki komunikat, po ok 5 minutach otrzymałem email, że płatność wykonana prawidłowo.

Jeśli nie otrzymasz w regulaminowym czasie odpowiedzi na reklamację należy udać się do urzędu ochrony konsumentów. Duże firmy bardzo szybko reagują na ich interwencje.

Nie polecam pisanie na forum nieprzemyślanych zarzutów bo można narobić sobie kłopotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często płacę przez różne bramki i czasem zdarzają się takie przypadki.Lecz wtedy wystarczy chwycić za telefon, zadzwonić do sklepu i zapytać: Czy moja płatność doszła?, wszystko poprawnie bo nie wiem?

Ok, tydzień temu miałem podobną sytuację w bardzo znanej kwiaciarni internetowej, potwierdzenia płatności brak na maila.Telefon z podaniem nr zamówienia wystarczył i okazało się że jest wszystko ok.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czytając same opinie w internecie (wątki na forum gazety, tematy na wykopie, etc) dostatecznie się do nich zniechęciłem. Ok, może to były pojedyncze wpadki, ale dlaczego konkurencja ich nie zalicza? Niesmak pozostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności