Skocz do zawartości

Opinie w miejscach google i upierdliwa konkurencja


mik231

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam taki problem mam jednego gościa co upierdliwie już wystawił mi 3 komentarze w miejcach google. Po chrarakterze wypowiedzi wychodzi że to ten sam koleś te same błędy ortograficzne, konta fikcyjne, imię i nazwisko pisane zawsze z małej litery. Można jakoś powstrzymać to całe zajście? Da się jakoś namierzyć typa? Bo to już się staje troszkę chore. Porszę o pomoc

Skuteczny Serwis laptopów Warszawa Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to już się staje troszkę chore. Porszę o pomoc

W takich sytuacjach odpisuję poniżej wpisu typa. Jeśli jego wypowiedź pozbawiona jest podstaw tzn. wypowiada się choć nie jest klientem to łatwo zrzucić to atak konkurencji i tak napisać w odpowiedzi.

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna rzecz się właśnie stała postanowiłem po tym ataku "wypupić" sobie kilka wpisów na fancop. Kupiłem chyba z 10 pozytywnych ludzie głupoty popisali i patrzę przed momentem a odjęło 3 wpisy i właśnie wpisy tego gościa co mi psuł opinie. Przypadek? Chwilowy błąd ? Czy działania google ? Jak myślicie?

Skuteczny Serwis laptopów Warszawa Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat takie nieuczciwe negatywne opinie można wykorzystać. Po prostu na każdą z nich odpowiedz, ale w taki sposób, żeby było widać, że gość nie korzystał z Twoich usług, nie kupił Twoich towarów itp. W swojej odpowiedzi zaznacz, że widocznie konkurencja musi mocno zdesperowana być, skoro do takich chwytów sięga. Z drugiej strony nigdy nie zgłaszaj opinii negatywnych, ale rzetelnych (takie też są, nie każdy musi być zadowolony). To też można wykorzystać. Jak mi w opinii klient pisze, że drogo, że to, że tamto, to odpisuję, ile w jego ocenie powinna kosztować taka usługa, pytam, co mu nie pasuje itp. Inna kwestia, czy rady klientów biorę sobie do serca, ale z moich obserwacji - jak odpiszesz rzeczowo klientowi, który cię negatywnie ocenia - nagle zmienia o tobie zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności