Skocz do zawartości

Optymalna budowa tytułu podstrony


margooht

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Proszę o poradę dotyczacą budowy Title dla podstrony

Podstrona opisująca np Hotel, jeden z wielu w sewisie

która opcja będzie lepsza:

Przykład A: Nazwa hotelu - miasto - nazwa serwisu

Przyład B Nazwa hotelu - nazwa serwisu

Przykład C Nazwa hoteliu

Załóżmy, że nazwy hoteli są unikalnie i nie ma sytuacji że w kilku miastach są hotele z takimi samymi nazwami

Bardzo prosze jeśli to możliwe o uzasadnienie swoich wyborów

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wybrała:

{nazwa hotelu} - Hotele {miejscowość}

Dlaczego? Ponieważ na podstawie https://adwords.google.com/ko/KeywordPlanner w wielu przypadkach z miejscowością warto połączyć słowo "hotele" bardziej niż słowo "hotel". Z drugiej strony to nazwa hotelu najbardziej trafnie opisuje zawartość takiej podstrony. Przy okazji, ponieważ słowo "Hotel" znajdzie się na samym początku, również ono powinno dać fajne połączenie z nazwą miejscowości.

Tym samym podstrona hotelu byłaby zoptymalizowana pod kątem 3 najważniejszych fraz: nazwy hotelu (również jej połączenie z nazwą miejscowości), frazy {hotele miejscowość} i {hotel miejscowość}.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Lexy

czyli zrobić np tak: Hotel Alfa - Hotele - Barcelona - Nazwastrony.pl ?

obawiam się jednej rzeczy

jeśli strona jest np tylko i wyłącznie o hoteleach to czy Google nie usadzi strony ( frazy hotel ) w przydpadku gdy słowo Hotel będzie użyte kilkanaście czy kilkadziesiąt razy na stronie czy na liście wyszukiwania np po kraju?

np na stronie głównej w kategorii Hotele nad morzem będzie lista z kilkoma nazwami hoteli

Hotel Alfa

Hotel Beta

...

później to samo w górach zagranicą etc.

Moizm zdaniem naturalniej wygląda tytul np Hotel Alfa niż Alfa ale jak to potraktuje Google :)

Generalnie chodzi o przeladowanie słowami ( słowem ) kluczowymi przy czym jak widać na podanym przykładzie ciężko użyć jakiegos zamiennika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze efekty będą jak w tytule znajdzie się słowo kluczowe i to najlepiej na początku. Google skraca tytuły jeśli są za długie.

a co z kwestią przeładowania słowami ( słowem ) kluczowym?

przy jednym hotelu czy nawet kilku nie ma problemu ale jeśli strona ma być w calości poświęcona właśnie hotelom to choćby na głównej stronie powinno być i kilka losowych hoteli, kila promowanych jaieś kategorie no hotele nad morzem czy hotele w Niemczech etc

w kazxej nazwie hotel, w kategoriach hotele :)

gdzie jest granica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hotel Alfa | hotele Barcelona | Nazwastrony.pl

i breadcrumbs

index > hotele w Barcelonie > hotel Alfa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie jest granica?

Przy opracowywaniu struktury linkowania wewnętrznego, w szczególności przy ustalaniu anchorów, kieruj się potrzebami użytkowników. Jeśli nie będziesz próbował na siłę dać mocnych pod kątem SEO linków, powinieneś być w stanie zachować odpowiednie proporcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności