Skocz do zawartości

Kolejne zmiany - pingwin


wojzak

Rekomendowane odpowiedzi

ta wiedza książkowa jest niewiele warta, zawiera tylko podstawy, które można wyczytać w dziale dla początkujących

Na pewno dowie się z niej więcej, niż wie teraz, jeśli obecne pozycjonowanie ogranicza się do katalogowania.

Książka z 2009 roku, czy jest wogóle sens czytać informacje z przed 4 lat ?

Niektóre informacje są uniwersalne, poza tym, prezentują sporo ciekawych pomysłów, na podstawie których dowie się, jak wpadać na kolejne.

PS Ostatnie wydanie książki jest z 2011, a nie 2009.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lexy ale jak rozgraniczac to co uniwersalne od tego co już przestarzałe? I co z Twoim kursem bo też o nim trochę czytałem no i śledzę to co piszesz na swoim blogu. Tylko kurs tez juz ma swoje lata.

Faktycznie chyba trzeba przeczytać książkę żeby mieć podstawowe informacje które można później weryfikować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mój kurs, został zaktualizowany z końcem sierpnia tego roku.

Sama zaczynałam od książek, uzupełniałam wiedzę teoretyczną informacjami z forów i blogów, później testowałam, nacięłam się na parę sposobów, bo zbyt szybko zaufałam niektórym zaleceniom i tym samym powolutku mogłam wyciągnąć wnioski, aby zacząć samodzielnie opracowywać swoją strategię działania. I Tobie radzę to samo, bo każdy zaczyna od zdobycia teoretycznych podstaw i testowania. Aby wiedzieć, co jest aktualne, polecam https://www.planeta-seo.pl/ bo tylko śledząc nowinki branżowe będziesz wiedział o zmianach.

Uniwersalna np. jest rada odnośnie tego, aby różnicować anchory linków. Jednak dawniej wystarczyło zastosować różnicowanie w postaci np.: domy Olsztyn, domy w Olsztynie, sprzedaż domów, z kolei teraz nie wystarczy obracać się cały czas wokół pozycjonowanych słów, nawet jeśli zastosujesz 20 odmian. Zasada o różnicowaniu nadal jest aktualna, ale teraz trzeba ją sobie wziąć bardziej do serwca i w anchorach stosować zarówno frazy zawierające pozycjonowane słowa, jak i frazy brandowe, tj. z nazwą serwisu, czy też w postaci "tutaj", "na tej stronie". Wszystko po to, aby udawać, że to wszystko odbywa się naturalnie, a linki wstawiane są bezinteresownie przez inne osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności