Skocz do zawartości

Brak unikalnej treści, czyli jak kopać sobie dołek i w niego wpaść.

aleks1723

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Stało się to czego się bałem, może byłem nieświadomy... Tworzyłem treść na moim blogu, a następnie tą treść umieszczałem pod moimi filmikami, ponieważ tak łatwiej wypromować produkt na youtube. Dziś chciałem sprawdzić unikalność treści na blogu... Sprawdzam ... A tu 0 % unikalności ... treśc, którą nie dodawałem jest 100 % unikalna, a ta którą zamieściłem na youtube nie... Tu kieruję do was pytanie: Pomożecie mi z tego wyjść drodzy forumowicze, forumowiczki ? Jestem w stanie nawet zapłacić za wyjście z tej sytuacji... Czy nie jest za późno ? Tworzyć bloga od nowa ? ( zainwestowanie od nowa kasy) . Czy spróbować uchronić mojego obecnego przed tym spamem treści ? Bardzo proszę o porady ;(

A jeżeli już google mnie wyczaiło, czy coś w tym stylu ? Nie znam się bardzo na tym tak dobrze, ale także, niektóre filmiki mają moją treść ... Dałem je do "oflagowania" - Więc sam nie wiem czy da radę z tego wyjść w taki sposób, żeby usunąć z youtube ... Ale zanim google to zaindeksuje to pewnie zejdzie, bardzo długo ... A za ten czas, mogę np złapać filtra czy coś ?;/ Sam już nie wiem, jestem po prostu w dołku... i bez pomocy użytkowników ciężko mi się będzie wyskrobać... Ale oczywiścię dziękuję za odpowiedź. ;)

Sprawdzam ... A tu 0 % unikalności

a niby jak Ty to sprawdzasz ? Sprawdzasz porównując całość indeksowanej treści z danych podstron ? Te opisy filmów są aż tak duże ?

Moja  fotografia kulinarna  :D  Fu*k Google ......Ask me .... Chcesz nauczyć się strzelać? Nasza nowa strzelnica w Gdyni, nówka nie śmigana ;) W Gdańsku też mamy strzelnicę ;)

Jeśli zrobił jak napisał to niech się nie dziwi:) Nie może być żadnej kopii tylko niestety trzeba pisać "z łapy"... Od razu zmień treść aby nie było kopiowania.

Troubles with google penalty? No problem - can fix it!