Skocz do zawartości

Dotpay, Przelewy24, Ecard czy coś innego?


Marcin Elo

Rekomendowane odpowiedzi


Kiedy ktoś wysyła sms, a potem nie zapłaci rachunku to po jakimś czasie operator żąda zwrotu pieniędzy i dotpay wysyła rachunek

a to ciekawostka.. na podstawie czego to obciążenie?

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja współpracuję z PayU - od 3 lata. Od 2 lat z Przelewy24. Od Roku z DotPay - wszystkie nadal aktywne. Bez różnicy technicznie. Sprawdź aktualne warunki i prowizje, oraz ilość kanałów płatności i ew. obsługę kart.



Kiedy ktoś wysyła sms, a potem nie zapłaci rachunku to po jakimś czasie operator żąda zwrotu pieniędzy i dotpay wysyła rachunek

a to ciekawostka.. na podstawie czego to obciążenie?

No właśnie, podaj więcej info. Jakiś paragraf w regulaminie na to mają?



Otwieram sklep i nei wiem na który z systemów płatności się zdecydować.

Co wam lepiej działa i jakie są zalety danych systemów a jakie wady? Chcę brać przelewy, karty i paypal.

Z PayPalem musisz się dogadać sam. Ciężko jest znaleźć pośrednika,który weźmie płatność na swoje konto Paypal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...


mcmagik, on 05 Mar 2014 - 23:44, said:

artykułyseo, on 10 Dec 2013 - 11:07, said:

Kiedy ktoś wysyła sms, a potem nie zapłaci rachunku to po jakimś czasie operator żąda zwrotu pieniędzy i dotpay wysyła rachunek

a to ciekawostka.. na podstawie czego to obciążenie?


No właśnie, podaj więcej info. Jakiś paragraf w regulaminie na to mają?

W umowie nie ma jasno przedstawionych treści, które wyjaśniałyby dokładnie o co chodzi.

W rozmowie telefonicznej, mailowej z różnymi firmami otrzymałem identyczną odpowiedź:

Jeśli operator zwróci się do firmy o zwrot prowizji ponieważ klient nie uregulował rachunku to firma zobowiązana jest do zwrotu, przy czym i ode mnie ściągana jest wypłacona prowizja.

Każdego miesiąca w moich serwisach wysyłanych jest do 1000 sms'ów, i w każdym są zwroty, odliczają po kilka sms'ów.

Kolejna sprawa to reklamacje, każdy kto wyśle sms może żądać zwrotu poniesionych kosztów, wystarczy, że w reklamacji wpisze, że nie otrzymał dostępu do jakiejś części serwisu czy do zasobów. Tutaj niestety nie można się bronić, każda reklamacja jest od razu akceptowana i zwracane są koszty, a wykorzystany kod z sms'a już aktywował daną usługę, widnieje jako wykorzystany i oczywiście jest to strata.

Żadna firma nie dopytuje czy kod został wykorzystany, czy reklamacja jest bezpodstawna, zwracają koszty bez żadnych pytań.

Nigdzie nie podają treści reklamacji, żadnych dodatkowych informacji, numeru tel. z którego został wysłany sms.

Tak czy inaczej stanowczo odradzam dotpay, co chwila (nawet pod zakończeniu z nimi współpracy) przesyłają faktury do opłacenia, niby jakieś zwroty. Korzystam z CashBill od dłuższego czasu i jestem zadowolony, zwroty są, ale na to już nic nie poradzę.

Tworzenie profesjonalnych zaplecz, Presell Pages, multikody, katalogowanie, kampanie mailingowe i wiele więcej. Oferty na stronie https://one-solution.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jeśli operator zwróci się do firmy o zwrot prowizji ponieważ klient nie uregulował rachunku to firma zobowiązana jest do zwrotu, przy czym i ode mnie ściągana jest wypłacona prowizja.

no ale na jakiej podstawie prawnej? tak bez niczego oddajesz kasę?

to tak samo, jakby malarz-tapeciarz zwrócił się do hurtowni o zwrot za farby i tapety bo mu klient za usługę nie zapłacił. IMHO jest to bezprawne dymanie w (_|_) bez mydła. Operator komórkowy prędzej, czy później odzyska kasę za rachunek.. ale o Tobie w tej piramidzie już zapomną..

co do reklamacji to masz prawo wiedzieć dokładnie w jakich godzinach i z jakiego IP ponoć nie uzyskano dostępu do płatnych zasobów i porównać to ze swoimi logami..

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest takie proste jak się może wydawać. Wielokrotnie pytałem w wielu firmach i wszędzie jest tak samo, jeśli operator zwróci się o zwrot prowizji to niestety muszą przyznać zwrot. Patrzyłem w umowę i jest tam napisane, że jeśli operator od firmy obsługującej płatności zażąda zwrotu prowizji za usługę, która nie została opłacona przez abonenta .. . to firma musi zwrócić po czym zostanie ta kwota ściągnięta ode mnie.

Jeśli chodzi o reklamacje to mają obowiązek podać dane, ale nie adres IP bo skąd go mogą mieć to jest jedynie skrypt do sprawdzania poprawności kodów, reszta jest już po mojej stronie, aktywacja, zmiana levelu etc., ale niestety nie przesyłają żadnych danych, a sprawdzanie logów czynności będzie miało sens kiedy otrzymam godzinę aktywowania kodu w serwisie, inaczej szukanie logów będzie bardzo trudne.

Jeżeli pieniądze odzyskają to ja już nie otrzymam żadnej prowizji, przynajmniej nie ma takiego zapisu w umowie.

Tworzenie profesjonalnych zaplecz, Presell Pages, multikody, katalogowanie, kampanie mailingowe i wiele więcej. Oferty na stronie https://one-solution.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


artykułyseo, on 21 Apr 2014 - 10:08, said:


Jeśli operator zwróci się do firmy o zwrot prowizji ponieważ klient nie uregulował rachunku to firma zobowiązana jest do zwrotu, przy czym i ode mnie ściągana jest wypłacona prowizja.


to tak samo, jakby malarz-tapeciarz zwrócił się do hurtowni o zwrot za farby i tapety bo mu klient za usługę nie zapłacił. IMHO jest to bezprawne dymanie w (_|_) bez mydła. Operator komórkowy prędzej, czy później odzyska kasę za rachunek.. ale o Tobie w tej piramidzie już zapomną..

Przykre to, ale niestety prawdziwe. Tylko co można z tym zrobić, nic. Nie wygrasz z operatorem, który i tak czy tak te pieniądze ściągnie i nie odda ich tylko zatrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem daje cie się walić w (_|_).. a jak rozwiązują to od strony podatkowej? wystawiają jakieś korekty? jakikolwiek dokument?


Jeśli chodzi o reklamacje to mają obowiązek podać dane, ale nie adres IP bo skąd go mogą mieć

Moim zdaniem reklamacja klienta powinna mieć takie dane - klient zgłasza, że zamówił płatny dostęp za pomocą SMS z komputera o IP takim a śmakim - bez tych danych nie powinna być w ogóle rozpatrywana, bo nie da jej się zweryfikować..


Nie wygrasz z operatorem, który i tak czy tak te pieniądze ściągnie i nie odda ich tylko zatrzyma.

No i tutaj kłania się skarbówka.. bo jeżeli pobrał 2x tę samą kasę to robi wałek księgowy..

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasę oddają w rozliczeniu w abonamencie (przynajmniej u Mnie tak było raz).

IP jest znane operatorom po każdej stronie :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ip nie zawsze jest znane. Internauta wysyła sms, otrzymuje kod na telefon, na stronie Internetowej wpisuje go w okienko i system automatycznie przyznaje mu dostęp do zawartości. Ów system sprawdza czy kod został wykorzystany, ale łączy się z usługodawcą przez główny serwer, czyli pokaże adres Ip strony. Tak więc tutaj adresu Ip nie znajdę. Kiedy Internauta zgłasza reklamacje to nie musi wcale wchodzić na stronę Cashbill, Dotpay etc. wystarczy wysłać e-mail, podając numer telefonu, z którego został wysłany sms lub napisać bezpośrednio do operatora.

Tak więc skąd wziąć i porównać adresy IP?

Zamierzam wdrożyć nowy system, który jednocześnie będzie tworzył raporty z wpisywanych kodów i zapisywał adresy Ip, ale to dopiero jak podkręcę dedyka.

Tworzenie profesjonalnych zaplecz, Presell Pages, multikody, katalogowanie, kampanie mailingowe i wiele więcej. Oferty na stronie https://one-solution.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności