Skocz do zawartości

[Szukam] pracy oraz stałych zleceń - Wrocław/zdalnie


Isztar

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam stałej pracy bądź stałych, pewnych zleceń na tworzenie artykułów, tekstów, prowadzenie profilów społecznościowych, tworzenie opisów produktów, jak również zarządzanie treścią na portalach.

Z wykształcenia jestem polonistką, dziennikarką (ze specjalizacją PR). Tworzeniem tekstów - zarówno merytorycznych, jak też preclowych, zgodnych z zasadami SEO zajmuję się ponad 7 lat. Posiadam bogate CV - do wglądu po kontakcie mailowym.

Chętnie poszukuję pracy zdalnej albo częściowo zdalnej, ponieważ tak pracuję przez 90% mojego czasu i potrafię rozplanować sobie obowiązki w odpowiedni sposób. Mogę pracować również zdalnie w określonych ramach czasowych, np. do 8 do 16 - nie jest to problem. Stały kontakt: telefon, mail, gg, skype.

Czym się zajmowałam i co robiłam:

- tworzenie merytorycznych artykułów na wszelakie tematy (od budownictwa przez finanse po zoologię);

- tworzenie opisów produktów;

- pisanie precli, opisów do katalogów;

- teksty z synonimami (dodaję ręcznie, sprawdzam zamknięcia nawiasów itd.);

- pisanie tekstów pod zaplecza;

- zarządzanie stroną internetową jako redaktor naczelny (systemy: Joomla, Drupal);

- prowadzenie bloga (w tym własnego do roku);

- prowadzenie profilów społecznościowych;

- tworzenie informacji prasowych, kontakt z mediami.

Oczywiście, biegle obsługuję również pakiet MS Office, środowisko Windows; wszelki research nie sprawia mi problemów. Prywatnie jestem zaangażowana w działalność charytatywną jako zarządzająca grupą osób, przy obsłudze mailingu oraz działaniach PR.

Kontakt: isztar.inanna@gmail.com, gg: 15894479

Poszukuję najchętniej stałej pracy (marzeniem jest umowa o pracę, jak w przypadku każdego, ale umowa o dzieło/zlecenie też będzie dobra na początek). Chętnie i szybko się uczę. Preferuję współpracę zdalną.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany