Skocz do zawartości

keywords ma znaczenie?


morelo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam oglądałem kurs wideo o pozycjonowaniu w którym to autor kursu mówi że keywords w head jest to przestarzałe rozwiązanie i że wszystkie nowe wyszukiwarki ignorują te słowa kluczowe i nie ma znaczenia co tu wpiszemy.

jak to jest?

Dodatkowo jeszcze mówi o anchor by dawać zróżnicowane no ok ale np chce sie pozycjonować na rowery

przykład

<a href="www.mojastrona.pl">rowery</a> i tu ok rozumiem że pozycjonuje sie na rowery

a jak dam tak

<a href="www.mojastrona.pl">rowery górskie</a> a tu?

<a href="www.mojastrona.pl">rowery damskie</a> i tu?

<a href="www.mojastrona.pl"kliknij tu</a> i tak?

Podaje przykłady podobne do tych w tym wideokursie jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo jeszcze mówi o anchor by dawać zróżnicowane no ok ale np chce sie pozycjonować na rowery

Dobrze gadał ... ale współcześnie sprawa wygląda jeszcze inaczej.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Keywords w head są niby pomijane natomiast skoro jest możliwość ich uzupełnienia to czemu tego nie zrobić.

2. W uproszczeniu w tych dwóch przypadkach będziesz zyskiwał zarówno na rowery górskie/damskie jak i rowery warto natomiast skupić się na pozycjonowaniu brandowym i tylko delikatnie pozycjonować stronę na hasło rowery itp. To taki nowy trend :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok pierwsze pytanie już znam odp ale drugie jest nie jasne

Dodatkowo jeszcze mówi o anchor by dawać zróżnicowane no ok ale np chce sie pozycjonować na rowery

Dobrze gadał ... ale współcześnie sprawa wygląda jeszcze inaczej.

A możesz sie podzielić wiedzą?

1. Keywords w head są niby pomijane natomiast skoro jest możliwość ich uzupełnienia to czemu tego nie zrobić.

2. W uproszczeniu w tych dwóch przypadkach będziesz zyskiwał zarówno na rowery górskie/damskie jak i rowery warto natomiast skupić się na pozycjonowaniu brandowym i tylko delikatnie pozycjonować stronę na hasło rowery itp. To taki nowy trend :)

prosze mi tą kwestje tych anchorów doprecyzowac

mam teraz około 100-140 linków na jedną fraze i niby ok ale czy to nie przesada już? czy zmienić w kolejch inkowaniach jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie skup się na promocji marki w internecie, a nie produktu. O produkt zadbaj na stronie żeby była dobrze zoptymalizowana pod hasła które Cię interesują. Najlepiej jednak jak zapłacisz kilka złotych i zrobi Ci to prefesjonalista, bo puki co skołowałes 140 rowerów marki Wigry niewiadomego pochodzenia i zastanawiasz się czy ludzie to kupią. Dodatkowo podpowiem zrób to szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowery to był przykład nadal nie rozumiem tych zróżnicowanych anchorów

np

chce sie na fraze modelki pozycjonować

<a href="www.mojastrona.pl"modelki</a> i tak to ma wyglądć i w tedy wiem że pozycjonuje na modelki

ale jak ma być zróżnicowane no to np

<a href="www.mojastrona.pl"modelki tanio</a> czy ten anchor modelki tanio bedzie dawał moc na modelki czy na modelki tanio? jak to jest np w %

prosze o odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie linkowanie na frazę "rowery górskie" nie wzmacnia nijak pozycji na frazę "rowery". O żadnych "%" nie ma mowy.

Ale jeśli daną witrynę pozycjonujesz na jedną lub kilka wybranych fraz, Google łatwo wychwyci schemat sztucznego linkowania. Więc wszyscy popadają w drugą skrajność i radzą linkować anchorami "więcej" itp., celowo zdobywać linki z atrybutem rel="nofollow", zdobywać linki "brandowe" itp. - tyle, że w wielu przypadkach to też nie chroni przed spadkami.

Najlepsze jest takie linkowanie, które jest nie do odróżnienia od "naturalnego" :D A frazy wbijać w TOP wewnętrzną optymalizacją ukierunkowaną na long tail.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A frazy wbijać w TOP wewnętrzną optymalizacją ukierunkowaną na long tail.

No a później sprawdzasz pozycje longtal i co masz?

6 youtubów, linkedin,facebook,last.fm,amazon, itd.itd.

Ja ostatnio sprawdzłem jedną frazę, nazwisko pewnego artysty muzyka, który zresztą posiada stronę oficjalną.

W top 10 zabrakło strony oficjalnej (całkiem przyzwoitej), gdzies na 5 pozycji jakiś pdf z jego strony.

Na czele natomiast (top 1) linkedin, z kompletnie pustym profilem. Zero treści, tylko nazwisko u góry i wyłącznie wskazówki linkedin + reklamy.

Dalej to już youtuby, facebooki, myspacy, itunesy, wikipedie. O ile jeszcze youtuby to faktycznie filmiki artysty, to na tych społecznościówkach totalny syf, opuszczone lub nigdy nie prowadzone profile.

Tyle dziś są warte wyniki szukania w Google.

Możesz mieć piękną strukturę, wspaniały artykuł o gościu, a śmietnika wypychanego przez Google nie przeskoczysz..

Nie od dziś wiadomo, że Google zdemolował znaczenie longtail. Jeśli fraza podchodzi pod społecznościówki, yutuby, amazony, itunesy itp. to sznasa na zaistnienie jest mizerna.

W Polsce akternatyne znaczenie mają panoramy firm, porównywarki cen, itp. Mimo, że content żaden przebić je nie sposób. Opowiadanie o wpływie treści, wewnętrznym linkowaniu traci sens.

I tak np. fraza "Rowery górskie" już tez powoli zasyfione. W top 10 masz ceneo, tablica, wikipedia, panoramafirm, firmy.net.

Sorry, nie odpowiadam na PMy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat mi na frazę ,,rowery górskie" z 10 wyświetlonych wyników, 8 wskazuje na sklepy rowerowe, 1 na Wiki, a jeden na allegro. Prawda jest taka, że czasami są sytuacje, że co komputer to inne wyniki, nawet gdy geolokalizacja jest ustawiona na ten sam kierunek.

A jeśli chodzi o anchory i linkowanie, najlepiej nie trzymać żadnych schematów, kół, piramid itp. pierdół, obecnie lepszy jest większy chaos, niż liniowe linkowanie.

Blog o optymalizacji i projektowaniu stron internetowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez podaje Keywords

ponadto to jest tak jesli chodzi o dobor odpowiednich graz do pozycjonowania strony:

jesli sprzedajesz rowery to i te produkty maja tez roznych producentow, typy, wielkosci. oczywiscie na glowna wybiera sie te glowne czyli np. rowery, rowery gorskie, itd. okolo 3-5 slow i tak tez sie linkuje do strony glownej + mozna tez do anchorow dawac adres swojej strony, albo cos innego. to wszystko musi byc dobrze pomieszane i musi byc widoczna ciaglasc tworzenia nowych linkow

do podstron twojego sklepu dawaj jak juz bylo tu chyba napisane long tail keywords czyli slowa ktore skladaja sie ze slowa kluczego + marka albo wielkosc.

do kazdej strony alub podstrony linkuj systematycznie i zroznicowanie.

Polecam blog o pozycjonowaniu stron w Niemczech - pozycjonowanie Niemcy. Na tym blogu pisze też na temat pozycjonowanie stron w google.de

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kto cie znajdzie w Polsce jak nie istniejesz w google

Znajdzie, znajdzie tylko trzeba trochę pokombinować aby tak było.

Moja  fotografia kulinarna  :D  Fu*k Google ......Ask me .... Chcesz nauczyć się strzelać? Nasza nowa strzelnica w Gdyni, nówka nie śmigana ;) W Gdańsku też mamy strzelnicę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności