Skocz do zawartości

Like czy Share ?


Johnek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Tutaj można by było się zastanawiać. Zależy jaki jest to typ strony - rozrywkowa (like), strona typu blog, jeszcze jakiś zadbany proponowałbym share, bo wtedy czytelnicy przeczytawszy jakiś dobry artykuł chcą się najczęściej z nim podzielić większemu gronu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie bez powodu. Widocznie "lubię to" jest częściej klikane. Nie znam danych na ten temat,. Być może działa taki mechanizm, że użytkownikowi po kliknięciu "share" otwiera się okno, w którym powinien wpisać komentarz, który pojawi się na jego tablicy powyżej linka. Klikając "like" nie musi niczego więcej pisać. Pewnie część użytkowników rezygnuje z udostępniania, gdy widzi dodatkowe okno do uzupełnienia. Ale to tylko przypuszczenia :-)

Aktualne promocje na domeny i hosting. | Blog o domenach, który da się czytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Lubie to" jest szybsze i dlatego użytkownicy częściej z niego korzystają ale nic nie stoi na przeszkodzie dodać i to i to. Fajne rzeczy robi AddThis, z pełną konfiguracją i śledzeniem udostępniania linków z pasku adresu (kopiuj, wklej).

Codziennie rano korzystam z przeprawy promowej w Świnoujściu, a wieczorami gram w kalambury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, że wynika to z funkcjonalności - klikając like każdy myśli o tym, że jemu się to podoba, a nie, że wielce zamierza się tym z kimś dzielić (choć oczywiście i tak jest to widoczne na naszym fb) :)

Zapraszam do skorzystania z darmowej reklamy w Internecie i dodawania ogłoszeń biznesowych w portalu biznesowym solidnypartner.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Postaraj się zdobywać like oraz share. Uważam jednak, iż jeśli ktoś udostępnia daną treść to jest to znacznie większy sukces niż zwykły like. Zwiększa się ranga przekazywania informacji dalej, jest to świetna możliwość pozyskania dodatkowego ruchu na stronę oraz prestiż, iż ktoś chciał przedstawić dalej przygotowaną przez nas informację :)

cropped-test1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cóż dla mnie to jest tak: większość populacji jest leniwa. Woli sobie raz kliknąć "like" niż wpisywać jakiś sensowny komentarz przy okienku "share". Ale z drugiej strony jak się chcesz czymś podzielić, coś pokazać to bardziej jest to widoczne właśnie przy "share" i chyba to powinno dawać większy ruch niż "like". który jest mniej zauważalny. No chyba, że są ludzie co w dzienniku aktywności na FB lubią grzebać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Portale typu kwejk, demotywatory bardziej teraz eksponują przycisk like

Share chyba nie ma większego sensu w przypadku serwisów kwejkopodobnych, większość i tak nie przejdzie na docelową stronę. Efekt jak na moje oko, taki sam jak like.

nihil fit sine causa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Fajne rzeczy robi AddThis

Zgodzę się że statystyki są ok, ale korzystałem z AddThis przez prawie dwa lata i w końcu przeszedłem na normalne, bezpośrednie przyciski portali. Powód? Zauważyłem że użytkownicy chętniej klikają na normalny przycisk "lubie to".

Zajrzyj na stronę xDEEP sprzęt nurkowy.

A może interesują Cię działki budowlane Kraków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności