Skocz do zawartości

Katalogi SEO

makulebe

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o kupowaniu na allegro linków pozycjonujących? Natrafiłem np. na

https://allegro.pl/pr-9-7-linki-seo-skuteczne-pozycjonowanie-moc-moc-i3699954064.html

Chciałbym poznać czy jest to przydatne i ile tego trzeba kupić aby był rezultat :P

Jak już sie domyśliliście - jestem początkujący.

zajrzyj lepiej na tym forum do działu katalogi, poczytaj sobie opinie i to co powinno się wiedzieć o katalogowaniu i wybierz grupę dla siebie. Pamiętaj że budowanie linków do strony to nie tylko katalogi.

Proszę Cię Achil - czemu nie powiesz koledze że SERWIS ma PR 7-9 ale strona na której pojawi się jego link będzie na stronie z PR n/a .Spamując to oto forum może nabić tyle "linków" szalejąc w powitalni a forum ma PR 4 .Te linki jak i wszystkie inne z allegro to gó.o . Jak koledze bardzo zależy niech to zleci, a jak mniej to niech sam linkuje. Jak nie ma czasu to czemu se zawraca głowę siedzeniem na forum PIO.

Raz na dwa lub trzy dni pojawia się na tym forum kolejny wątek dotyczący sensowności inwestowania w katalogi, a w co drugim z nich pojawiają się propozycje z allegro. Fajnie, że goście mają co sprzedawać, ale do licha, jak kupujesz link za parę groszy, to jest on warto parę groszy. Żadne bajki o moderacjach, przedłużaniu domen, niełamaniu wytycznych Google nie powinny się sprzedawać. Takie hurtowe kupowanie linków z miejsc co najwyżej miernych nie może być sensowną metodą pozycjonowania.

Te linki jak i wszystkie inne z allegro to gó.o

Wszystko zależy od sprzedającego. Czasem znajdzie się jakąś ciekawą ofertę.

W moim odczuciu sprzedaż multikodów na Allegro zepsuły w większości osoby prywatne (nie prowadzące działalności gospodarczej).

Początkujące osoby powinny skorzystać z wiedzy np: Dlapozycjonera.pl, SEOSklep24.pl itp.

Takie właśnie sklepy mają najwięcej wiedzy na ten temat, bo przerabiają to codziennie.

Czy prowadzenie DG jest gwarancją wiedzy i umiejętności w zakresie SEO?