Skocz do zawartości

Wielojęzyczność strony, a SEO.


Jasiek Palikot

Rekomendowane odpowiedzi

Mam stronę w 4 wersjach językowych.

strona.com/en/

strona.com/pl/

strona.com/es/

strona.com/pt/

Na stronie największy ruch generuje wersja /pl/ (Najwięcej odwiedzających stroną jest z Polski)

Są cyrki, bo w google.com.br w wynikach jest "strona.com/pl/" - a powinno być w wersji /pt/

Tej strony już zapewne nie uratuję, ale chciałbym o wskazówki na przyszłość.

Przy tworzeniu kolejnej strony, która również będzie miała wersje językowe w podkatalogach (/pl/; /en/; /pt/ itd.) chciałbym uniknąć takich patologicznych sytuacji jak wyżej.

Chciałbym, że w każdej z wersji językowych google wyświetlała się anglojęzyczna wersja strony - /en (po wejściu na stroną użytkowników będzie mógł zmienić sobie język)

Czy w takim razie powinienem dodać podkatalogi pl, pt, es do robots.txt oraz skorzystać z usuń adresy URL (narzędzia webmasterów google)?

Czy taki zabieg nie spowoduje znacznie słabszego pozycjonowania strony (niższych pozycji), bo wiele osób będzie korzystało z wersji językowych strony, które nie są indeksowane przez google?

Dziękuję za pomoc.

Z wyrazami szacunku,

Jasio Palikot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności