Skocz do zawartości

podobieństwo fraz czy ma sens pozycjonowanie fraz rózniacych się kolejnością czy l mnogą

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Brać,

jestem początkująca osoba na tym forum i zagladam tutaj jako zamawiajacy usługi zwiazane z pozycjonowaniem, a nie wykonawca.

Prosze zatem fachowców o porade by sensowanie zaplanować kampanię, od pozycjonera dostałem wykaz podobnych do siebie fraz:

Biuro podróży kraków

biura podróży kraków

biura podróży w krakowie

biuro podróży w krakowie

kraków biuro podróży

każdą z nich chce pozycjonowac osobno i moje pytanie:

czy wybrac jedną z nich i założyć że pozostałe sie także wypozycjonują z automatu chociaż w pewnym stopniu?

zrobiłem szybki test tj wpisałem w google "biuro podróży w Krakowie" - pojawiły się także wyniki na:

-biuro podróży Kraków

-biura podróży w Krakowie

Proszę o odpowiedź biorąc pod uwage sensowność oraz mój budżet możnaby przeznaczyć na inne, interesujące frazy

nie mówiąc o tym że nie przewidzisz jaki pomysł na szukanie wpadnie do głowy klientowi gdy szuka wycieczki, warto obstawiać hasła jakie podpowiada G, większość osób jest leniwa i jak pojawia się podpowiedź to w nią klika

Stosując tego rodzaju linkowanie narażasz się na filtr, wszystkie podane frazy muszą sie znaleźć na stronie umiejętnie i logicznie wplecione w treść, nazywa sie to optymalizacją dla fraz. Dobra optymalizacja= mniejsze niebezpieczeństwo filtra za "frazy branżowe" w linkach

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

powiem tak warto czy nie to można by na początek sprawdzić w Google czy w ogóle jest z tych fraz ruch.

Jeśli jest to jaki - porównywalny czy np na jedną odmianę 2 os w miesiącu, a na inną 100 os. w miesiącu, a jeszcze inną 1000 os. w miesiącu - wybierasz największy ruch (logika bynajmniej na to wskazuje)