Skocz do zawartości

Ile czasu poświęcacie na 1 klienta


RiT

Ile czasu dziennie na SEO  

38 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ile czasu poświęcasz na działania SEO dla jednego klienta dziennie?

    • 15 minut
      9
    • 30 minut
      2
    • 1 godzina
      1
    • więcej niż 1 godzina
      7


Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo, że nie poświęcę klientowi za 300 zł tyle samo czasu, co takiemu za 1000

Każdego klienta należy traktować tak samo, niezależnie ile zostawia kasy. Klient za 300 zł. jak będzie zadowolony z usługi może zlecić inną usługę lub przyprowadzić znajomego, który zostawi 3000 zł. Tak wyrabia się renomę firmy.

Zgadza się, ale często jest tak, że klient za 300zł daje 3 frazy, a klien za 1000 daje 6 fraz, więc siłą rzeczy musisz na tego "droższego" poświęcić więcej czasu.

Jasne, że jeśli więcej pracy to trzeba więcej przeznaczyć czasu. Nie można się jednak kierować tylko tym, że klient zostawi więcej kasy to więcej poświęcę czasu.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że nie poświęcę klientowi za 300 zł tyle samo czasu, co takiemu za 1000

Każdego klienta należy traktować tak samo, niezależnie ile zostawia kasy. Klient za 300 zł. jak będzie zadowolony z usługi może zlecić inną usługę lub przyprowadzić znajomego, który zostawi 3000 zł. Tak wyrabia się renomę firmy.

Zgadza się, ale często jest tak, że klient za 300zł daje 3 frazy, a klien za 1000 daje 6 fraz, więc siłą rzeczy musisz na tego "droższego" poświęcić więcej czasu.

Jasne, że jeśli więcej pracy to trzeba więcej przeznaczyć czasu. Nie można się jednak kierować tylko tym, że klient zostawi więcej kasy to więcej poświęcę czasu.

Szlafrok, tyle, że ja nic takiego nie powiedziałam :) Miałam na myśli to, co pisze Nerox :)

Ostatnio piszę o finansach na obcasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez podanych kryteriów, dane z tej ankiety będą nieprzydatne. Na czas, który poświęcamy na klientów wpływa:

- liczba fraz

- trudność fraz

- optymalizacja serwisu

- etap współpracy (inaczej pracuje się na samym początku, inaczej po roku)

Nie mówiąc o tym, że jeżeli jedna osoba używa automatu do czegoś co druga robi ręcznie (5x dłużej) to jak to uwzględnić w ankiecie?

Chociaż ta ankieta nie dostarczy wartościowych danych, uważam że dobrze, że jako branża staramy się wzajemnie ustalać jakieś standardy i popieram takie inicjatywy.

Jeżeli o mnie chodzi, ciężko to oszacować. Do czasu potrzebnego na klienta trzeba też doliczyć kontakt z nim. Jednemu wystarczy podać kilka pojęć i robić swoje, a inny chce mieć wszyyyyyyystko wytłumaczone i dalej miewa zastrzeżenia, bez względu na wyniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności