Skocz do zawartości

Ile czasu poświęcacie na 1 klienta


RiT

Ile czasu dziennie na SEO  

38 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ile czasu poświęcasz na działania SEO dla jednego klienta dziennie?

    • 15 minut
      9
    • 30 minut
      2
    • 1 godzina
      1
    • więcej niż 1 godzina
      7


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od dłuższego czasu zastanawiało mnie, ile czasu każdy z nas poświęca na SEO dla jednego klienta, dlatego myślę że anonimowa ankieta byłaby dobrym czynnikiem podglądowym i może takim impulsem do zwiększenia intensywności działań w nowym roku dla każdego. Zachęcam do oddania głosów.

Blog o optymalizacji i projektowaniu stron internetowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy klient jest codziennie monitorowany nie tylko przez monitoring pozycji ale również przez majestic i ahrefst, ręczne zdobywamy linki , nie korzystam z automatów chyba ze dopalamy te linki w preclach czy katalogach to wiadomo ze jedynym słusznym ewebem, tak wiec czasy gdzie włożyłem klienta do eweba się skończyły i teraz codziennie trzeba coś tam dodawać a czy to zajmuje 20 min czy 3 godziny to jest zależne od tego czy to początek współpracy czy kolejny rok

Podsumowując zajmujemy się każdym klientem codziennie przez cały okres współpracy

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że nie poświęcę klientowi za 300 zł tyle samo czasu, co takiemu za 1000

Każdego klienta należy traktować tak samo, niezależnie ile zostawia kasy. Klient za 300 zł. jak będzie zadowolony z usługi może zlecić inną usługę lub przyprowadzić znajomego, który zostawi 3000 zł. Tak wyrabia się renomę firmy.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że nie poświęcę klientowi za 300 zł tyle samo czasu, co takiemu za 1000

Każdego klienta należy traktować tak samo, niezależnie ile zostawia kasy. Klient za 300 zł. jak będzie zadowolony z usługi może zlecić inną usługę lub przyprowadzić znajomego, który zostawi 3000 zł. Tak wyrabia się renomę firmy.

Zgadza się, ale często jest tak, że klient za 300zł daje 3 frazy, a klien za 1000 daje 6 fraz, więc siłą rzeczy musisz na tego "droższego" poświęcić więcej czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up ja bym bardziej powiedział, że ten droższy jest po prostu trudniejszy do wypozycjonowania przez co i czas zrobienia dobrej roboty jest dłuższy :)

Nie oszukujmy się ale każdy robi tyle ile może aby te TOPy osiągnąć ;-)

dla mnie 1 klient to jakieś 15 min dziennie + to czego nie liczę czyli szukanie informacji, miejsc, tworzenie różnych rzeczy w celu marketingu szeptanego, szemranego itd itd :)

Jednak docelowo klient przy listach i przygotowanych materiałach to 15 minut max na dzień :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności