Skocz do zawartości

Raporty z Sieci Reklamowej


Rekomendowane odpowiedzi

Mam dość nietypowa sprawę.

Czy jest możliwość określenia w sieci reklamowej w którym miejscu na stronie wyświetlała się reklama i jaką miała tam skuteczność? No i drugie pytanie czy jest możliwość kierowania reklamy na to właśnie najskuteczniejsze miejsce?

Pozdrawiam

Jakub Włodarczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest możliwość określenia miejsca najwyższą stawką jaką dasz na dane słowo kluczowe, której nikt nie przebije. Jeśli mogę Ci w tym pomóc to zapraszam do kontaktu biuro@mediaforce.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie o to pytał jakubwlodarczyk... z tego co mi wiadomo to nie ma takiej możliwości statystyk miejsc, w których reklama się wyświetliła - i ich skuteczności.

Natomiast ciekawe informacje możesz wyciągnąć wchodząc Sieć reklamowa i nad wykresem Segmenty - np. typ kliknięcia, bądź tryb kierowania

Natomiast posiadając reklamy graficzne i podpiętą konwersję będziesz widział, które grafiki jak konwertują... będziesz widział, które są najskuteczniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie o to pytał jakubwlodarczyk... z tego co mi wiadomo to nie ma takiej możliwości statystyk miejsc, w których reklama się wyświetliła - i ich skuteczności.

Natomiast ciekawe informacje możesz wyciągnąć wchodząc Sieć reklamowa i nad wykresem Segmenty - np. typ kliknięcia, bądź tryb kierowania

Natomiast posiadając reklamy graficzne i podpiętą konwersję będziesz widział, które grafiki jak konwertują... będziesz widział, które są najskuteczniejsze

Czyli tak jak myślałem nie da się z tym nic zrobić. Jakimś rozwiązaniem jest rozróżnienie miejsc po wielkości grafiki ale w przypadku gdy po pierwsze jest opłacalna (u mnie raczej reklamy tekstowe) a po drugie na danej stronie gdzie pojawiają się reklamy dany format nie może się powtarzać.

Te segmenty w moim przypadku jakoś nic nie obrazują albo nie potrafię nic tam zinterpretować. W pierwszym przypadku pokazane są jak często jest klikany nagłówek a nie rozszerzenia a tych w sieci reklamowej nie ma, w drugim "Inne dopasowanie kierowania w sieci reklamowej"

Niemniej dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności