Skocz do zawartości

Pol position! Choćby potop!


Rekomendowane odpowiedzi

I do wejścia ma zachęcać właściwe title i description. Może czasem lepiej zrezygnować z dmoza, żebygoogle nie pobrał tego co redaktorzy wymyślą.

Znajdziesz w google sklep - oceniasz: wejść lub nie. Jak wejdziesz, rzut oka - idziesz dalej, czy spadasz, ale to już kwestia zawartości , a nie meta.

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
To tak jak w innych sprawach. Żeby było miło, to klient (za przeproszeniem) musi tak czy inaczej WEJŚĆ

hahaha, no fakt - racja.

ale co do dyskusji to świetnie, że ją poruszyłaś, wydaje mi się, że user wchodząc na google i szukając czegoś patrzy w środek strony(ja zawsze tak robie) i najpierw zwraca uwagę na pozycje nr 3, jeżeli zauważy ciekawy title to klika, tymbardziej jeżeli title strony nr 1 i 2 to:

"keyword, fajne keyword, zapraszamy keyword - wejdz keyword"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jakby stworzyć rewelacyjny butik z fantastycznym asortymentem w środku, a na odrapanej szybie byłoby napisane: "Wchodź i kupuj albo sp******j!".

Ja bym chętnie wszedł do sklepu z taką witryną, chociarz po to aby zaspokoić ciekawość. Biorąc pod uwagę tytuły aukcji na Allegro, takie teksty wbrew pozorom są bardzo chwytne, aukcje z tego rodzaju tekstami mają wile więcej odwiedzających niż inne aukcje o normalnych tytułach w danej kategorii. Więc może podobnie w G. szokować potencjalnego klienta tytułem. !!! :crazy:

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc może podobnie w G. szokować potencjalnego klienta tytułem. :crazy::D

Wcale ciekawa opcja. Zwłaszcza, gdyby pozycjonować pod konkretne produkty. Wpadły mi w oczy trzy reklamy, trzech produktów. Wklepałam zatem w google ("klawiatury", "wiatrówki", "siekiera") i wyszły mi jakieś mdłe "Najlepsze klawiatury...", "Największy sklep z ...". A gdyby wśród nich były takie perełki, to kto się oprze ciekawości:

1. Klawiatury niezniszczalne - możesz nawet nasikać!

2. Wiatrówki.pl - Pamietaj! Nie strzelaj do sąsiada

3. Solidna siekiera - łatwiej dostaniesz kredyt w banku

!!!

Pozdrawiam,

Ania

Prace magisterskie - Baza prac dyplomowych

KONIECZNIE posłuchaj fragmentów - a potem kup całą płytę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* "..ostał ci się jeno link"

Parafraza słów chochoła w tańcu chocholim ("Wesele" Wyspiańskiego) - Symbol zniewolenia Polaków i niemocy do odzyskania niepodległości.

To oczywiście offtopic.

Co do atrakcyjnych title to masz rację w 1000%. że dobry title i desc mozna być 3 a lepsza sprzedaż niż w top1.

Tyle, że pozycjoner to nie copywriter on ma własny świat i ciężko się czasem z nim porozumieć.

Pozdrawiam.

A teraz "rozdziobią mnie kruki wrony" !!! (Z kąd to? :crazy: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja kupowalem bielizne to z panna oblatalem conajmniej pierwsze 30 wynikow !!! Po tej praktyce stwierdzam ze moze pozycja nie ma tam wiekszego znaczenia a liczy sie: duzy wybor, ladny sklep z ladnymi fotkami a nie skanami metek z max kompresja no i ceny na normalnym poziomie a widzilem ten sam produkt z roznica 30% w kilku sklepach.

Pozdrawiam, breja

wl4u3.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do atrakcyjnych title to masz rację w 1000%. że dobry title i desc mozna być 3 a lepsza sprzedaż niż w top1.

Tyle, że pozycjoner to nie copywriter...

a szkoda.. szkoda...

Temat ogólnie ciekawy - po nim widać jak niską mamy świadomość. Gdyby tu się pojawił jakiś marketingowiec - od razu 'zjadł by' wszystkich, którzy twierdzą ze TITLE nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I do wejścia ma zachęcać właściwe title i description. Może czasem lepiej zrezygnować z dmoza, żebygoogle nie pobrał tego co redaktorzy wymyślą.

A może właśnie title ustawiać pod pozycjonowanie z nasyceniem keywordów w taki sposób żeby googlarka(bot indeksujący) to łykała, a DMOZ wykorzystać do podmiany na ładny title dla oczu użytkowników korzystających z samej wyszukiwarki (o ile redaktor nie zmieni naszej propozycji i oczywiście sam title poleci z DMOZ'a, co nie zawsze ma miejsce).

pozdrówka

----------------------------------------------------------------------------

Tadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się zawsze wydawało, iż jedną z najtrudniejszych rzeczy jest takie opracowanie title i description, by podobało się zarówno ludziom jak i wyszukiwarkom.

A co do title - Całkiem nieźle, zwłaszcza w obleganych frazach sprawdza się krótkie 2-3 wyrazowe. Wyróżnia się z tłumu. Da się spokojnie wrzucić choć jedno słowo kluczowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się zawsze wydawało, iż jedną z najtrudniejszych rzeczy jest takie opracowanie title i description, by podobało się zarówno ludziom jak i wyszukiwarkom.

Zgadza się i podobnie z całą resztą strony - zrobisz cudowny serwis wspaniale sie prezentujacy użytkownikowi na flashach i javie, a wyszukiwarki nic tam nie znajdą dla siebie i bedziesz daleeeeeekooooooo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie

Weszliśmy w zupełnie inny temat. Zgadzam się że jest on typo marketingowy.

Podobnie ma sie sprawa z samymi stronami.

Możesz być nr 1 na wyrażenie i nie mieć ani jednego zapytania ofertowego jesli na stronie klient nie znajdzie tego czego szukał i to nie dlatego że tego tam nie ma tylko nie wiadomo gdzie jest.

Wchodzimy zatem w temat funkcjonalności stron i zdaje się że o tym piszemy.

Może moderatorzy założą osobną podgrupę gdzie będzie można wymieniać się doswiadczeniami w tej dziedzinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np. ostatnio stosuję znaczki w title :blush: oczywiście jeżeli strona nie jest w DMOZie...

Dla przykładu - https://banki-online.eofe.info :yahoo:

Widziałem nawet w reklamach AdSense, że ktoś wrzucił klocki (kod) w tytuł reklamy.

Wydaje mi się, że różne *^# przyciągają, może inaczej, ściągają uwagę oka. :D

Pokażę wam tylko systemy wymiany linków.

kruzyk.1.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji zapytam:

/OT:

Czy jeżeli mamy stronę w DMOZie i Google pobiera z niego opis i tytuł, a my mamy zupełnie inny tytuł, możemy sobie dowolnie zmienić tytuł strony i nie wpłynie to na pozycję w Google?

Bo mówi się, że zmiana np. kolejności słów kluczowych w tytule ma znaczenie dla Google. Więc możnaby sobie ładny tytuł przygotować a w wyszukiwarce i tak będzie tytuł z DMOZa. Pytanie tylko czy ten nasz nowy tytuł w kodzie strony jakkolwiek wpłynie na pozycję?

Pokażę wam tylko systemy wymiany linków.

kruzyk.1.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolejnośc słów kluczowych w title ma znaczenie dla Google podobnie jak ich kolejność w kodzie strony, ale nie wiem jak duże, wiem natomiast jak skutecznie podbija pozycję BL z wysokim PR.

Moja rada zamiast kombinować z title zajmij się BL, bo jak wiesz nimi można stronę wypozycjonować bez ani jednego słowa kluczowego na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności