Skocz do zawartości

Whitepress - Pozycjonowanie Poprzez Artykuły - Gotowe Narzędzie


pawelek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ravau - tylko weź pod uwagę, że whitepress nie jest w stanie sprawdzić co się dzieje z każdym artykułem po dwóch tygodniach jak zostanie opublikowany. Na pewno w jakiś sposób będzie trzeba się od takich sytuacji zabezpieczyć. Ewentualnie rezygnować z nierzetelnych wydawców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

i nie zawyża cen?

Może jakoś mocno nie zawyża, ale na konkurencyjnym portalu sporo serwisów znalazłem nieco taniej.

I jeśli ktoś chciałby używać artykułów eksperckich, to niestety jest tam możliwość dodania linka tylko w stopce artykułu, a więc w dość słabym miejscu, a co więcej - posiadanie wielu takich linków może być 'groźne' bo są one jednak przez to dość monotonne. A koszt takiego linku to wychodzi średnio jakieś 30-35 zł (15 zł pośrednictwo + tekst (oczywiście z zewnątrz) + obrazki), więc także jakoś super tanio nie jest jak na takie linki. Tutaj by mogli coś zmienić, by te eksperckie można bezpieczniej używać w celu pozyskania linków z tych serwisów, gdzie sponsorowanych i tak się nie opłaca umieszczać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Od marca br. uruchomiliśmy w platformie WhitePress nowy moduł „copywriting i infografiki”, który służy do zamawiania wysokiej jakości artykułów i infografik. Jest to kolejna z usług, którą proponujemy użytkownikom platformy.

Chociaż zamawianie opracowania tekstów było możliwe w naszej platformie już wcześniej, teraz „dołożyliśmy” do oferty opracowywanie infografik, a zamówienia można teraz wygodnie składać i kontrolować za pomocą dedykowanej zakładki „opracowanie treści” w panelu użytkownika (po zarejestrowaniu w systemie).

Wyraźnie oddzieliliśmy tym samym usługę publikacji treści w portalach wydawców od zamawiania opracowania samych treści (tekstowych i graficznych), które można dowolnie wykorzystać - np. umieścić na swojej stronie lub też opublikować za naszym pośrednictwem na wskazanym portalu lub dodać to panelu jako publikacje ekspercką.

W module oferujemy możliwość zamawiania artykułów tematycznych, specjalistycznych i premium. Dodatkowo, jako jedyni na rynku określiliśmy ceny tworzenia infografik. Każdy specjalistyczny artykuł lub koncepcja infografiki jest opracowywana przez dziennikarza lub przedstawiciela wybranej branży (współpracujemy z 50 dziennikarzami różnorakich specjalizacji).

Ze szczegółami oferty i cennikiem infografik oraz artykułów można zapoznać się w zakładce copywriting i infografiki

https://www.whitepress.pl/copywriting-i-infografiki

na naszej stronie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witajcie, Jest to mój pierwszy post, dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli wyrażę się nieprecyzyjnie. Chciałabym porady w zakresie dodawania artykułów sponsorowanych na plaftformie Whitepress.

Zastanawia mnie jakimi wskaźnikami powinnam się kierować jesli zależny mi na umieszczaniu linków na możliwie jak najlepszych witrynach. Do wyboru mam różne wskaźniki opisujące witryny:
1. UU - liczba unikalnych użytkowników miesięcznie|
2. SEM - wskaźnik ruchu organicznego
3. TrustFlow - wskaźnik oceniający poziom zaufania linków przychodzących do domeny
oprócz tego mamy:
4. Page Rank
5. Alexa Rank
6. google index - liczba podstron serwisu, które są w indeksie google

7. page authority (MOZ) - okresla moc serwisu i jego ocenę na podstawie MOZ

8. total links (MOZ) - określa liczbę linków do serwisu na podstawie bazy MOZ

9. moz rank (MOZ) - ocena popularności linkow do serwisu, na podstawie bay MOZ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że najlepiej sugerować się wskaźnikami total links oraz UU

z punktu pozycjonowania najważniejszy jest parametr total links, ale mogą być to większości spamerskie linki, a widząc duży UU można być bardziej pewnym że serwis ma dobre pozycje w Google, dzięki wartościowym linkom :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roku koło 20 artów wstawiłem po przez WP. Opócz wspomnianych parametrów (choć UU podane przez właściciela portalu nie musi być wiarygodne) ważne jest gdzie znajdzie się artykuł. O ile na początku (okres promocji od 1 do 7 dni przeważnie) jest na stronie głównej blisko root to potem może wylądować daleko.

Dla 3 artykułów tak było, że przenieśli je po tygodniu (zgodnie z zasadami) gdzie indziej za 5 slesh i wtedy gorzej. Te artykuły które pozostały na miejscu i nadal są blisko strony główej podciągneły mi frazy. Te trzy które wyjachały na wieś nie.

Dodam, że wybierałem średnie portale ze względu na koszt.

Że tematyka powinna być zgodna to oczywiste.

P.S. Znów źle i bez sensu ?! Kurde muszę mniej na słońce wychodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności