Skocz do zawartości

Landing Page - proszę o ocenę


TheMatthew173

Rekomendowane odpowiedzi

Twoja strona trochę mi przypomina spot reklamowy z mango. Na pierwszym rzucie powinno znajdować się świetna zachęcająca grafika + krótkie i trafne hasło reklamowe. U Ciebie znajduje się ciemnoszare tło + 2 bezsensowne zdjęcia opakowania i logo i do tego dużo tekstu tzn. nawijanie makaronu na uszy. Po przeczytaniu "Rewelacyjne rozwiązanie na wybielanie..." miałem ochotę z niej wyjść. Żeby zrobić dobry Loading Page musisz mieć tak zwany First Look, czyli coś co zainteresuje, rozbawi, zastanowi odwiedzającego (innymi słowy musisz zagrać na jego uczuciach).

Podam przykład:

Koleś sprzedawał akcesoria kuchenne (garnki,czajniki itp). Nie miał z tego dużych pieniędzy, natomiast chciał zarabiać coraz więcej. Zrobił jeden z najlepszych ruchów marketingowych, nawet o Tym nie wiedząc. Mianowicie zrobił zdjęcie czajnika w którym odbijał się on sam, lecz myk tkwił w tym, iż był całkowicie nagi. Link do aukcji rozszedł się po serwisach społecznościowych, fortach, stronach itp, a koleś sprzedał wszystkie czajniki w ciągu 24h.

Morał z tego taki, że poprzez jego nagie zdjęcie odbijające się w czajniku, zyskał darmową reklamę, a co za Tym idzie jego zyski wskoczyły o kilkaset %.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszym rzucie powinno znajdować się świetna zachęcająca grafika

Niestety nie dysponuję takimi materiałami.

krótkie i trafne hasło reklamowe

Będę wdzięczny jak podasz mi kontakt do dobrego copywritera treści do reklam.

Przykład podałeś fajny, ale niestety nierealny.

Kocham Polskę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie posiadasz żadnej grafiki to upoluj jakąś na stronach ze stockami. Natomiast co chodzi o tekst to nie opieraj się na osobach, tylko wymyśl coś sam, przecież to nie boli.

Poszukaj inspiracji na themeforest, masz tam kategorię Landing Pages, może coś Ci podpasuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę konkretów:

- first look: zachęcająca grafika wraz ze sloganem + do tego wtopione menu

- odseparuj poszczególne sekcje np. odcieniami szarości (zobacz tutaj https://themeforest.net/item/colapp-one-page-html-template/full_screen_preview/6901550)

- zmniejsz objętość tekstu (odbiorca w tego typu reklamie potrzebuje samych konkretów), (nie musisz posiadać kilku buttonów z kupnem towaru, wystarczy jeden)

- formularz zamówienia daj na osobnej stronie

- popraw sajta od strony wizualnej (mam wrazenie że połączyłeś kilka stron w jedną)

- dodaj formularz kontaktowy (mimo iż jesteś pewny że podałeś całe info o produkcje)

Parę porad:

- zawsze atakuj pewną niszę rynkową tego tupu reklamami

- stosuj efekt wow, czyli manipuluj uczuciami klienta

- nie stosuj popularnych argumentów np "Przetestowane dermatologicznie i polecane przez dentystów"

- nie zmuszaj klienta do kupna produkty np. "Zobacz zdjęcia i informacje poniżej a następnie zamów produkt"

dużo by tu pisać, ogólnie musisz sporo poczytać na temat tego typu reklam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za porady. Ale mam kilka uwag/pytań:

nie musisz posiadać kilku buttonów z kupnem towaru, wystarczy jeden

Wszędzie gdzie czytałem o LP, to musi być widoczny przycisk call to action. Odbiorca musi mieć również przypominane o akcji, jaką ma wykonać na stronie.

zmniejsz objętość tekstu

Wzorowałem się na innych LP i znam dużo przypadków (chociażby słynna lista profili Pana Gdaqa) gdzie jest masa tekstu. To też zależy od produktu, ale myślę, że tekstu nie jest za dużo. Musi być po prostu przejrzyściej rozmieszczony.

- formularz zamówienia daj na osobnej stronie

Od kiedy to formularz/przycisk call to action ma być na osobnej stronie w Landing Page? Coś tu się nie zgadza...

Kocham Polskę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Formularz zawsze dawałem na osobnej stronie, nigdy go nie upychałem w Landing Page, natomiast przycisk zawsze widniał wyraźnie w First Look tak jak masz to np tutaj: https://make-lemonade.co/themes/?theme=Landy

Często używałem powyższego schematu na First Look czyli np: po jednej stronie grafika, a po drugiej od góry nazwa produktu, slogan, krótki opis i wyraźnie wkomponowany przycisk zamówienia. Zazwyczaj dodawałem też menu oraz skrypcik autoscroll po kilkunastu sekundach w zależności od długości tekstu w First Look (oczywiście autoscroll od razu na mocne zalety produktu).

Sprzedaż wahała się od 30 do 60 (zależnie od produktu) procent dziennych wejść, tylko że zawsze uderzałem w jakąś niszę rynkową.

Ty możesz się podeprzeć niszą rynkową osób pijących dużo kawy czy palących dużo papierosów. Uderzając w konkretną nisze rynkową stosunek odwiedzających do kupujących diametralnie wzrasta. Dodam, że dla jednego produktu możesz mieć przecież kilka strona typu Landing Page skierowanych w osobą nisze rynkową. Moim zdaniem takie rozwiązanie daje najwięcej korzyści...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności