Skocz do zawartości

Zmiana serwera joomla 1.5

studioczystosci

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Przepraszam jeżeli zły dział.

Jakieś 2 lata temu kupiłem stronę www na alledrogo od pseudo fachowców. W ofercie był dożywotnio hosting dla mojej wizytówki firmowej.Dzisiaj się odezwali że jak nie zapłacę to strona wyleci.

Pomysł padł na to żeby się uwolnić od nich i przejść na swój serwer bo i tak już sporo straciłem teksty na zamówienie, które okazały się perfidnym plagiatem itp.

Problem polega na tym że nie znam się na przenoszeniu www na serwer.Szkoda też pozycji www.

Strona jest na joomli 1.5 hosting unix i jedyne co posiadam to możliwość logowania do pulpitu admina.Nie mam plików na cd lub kompie z plikami www.

Proszę o pomoc jak przenieść www na inny serwer i wybór dobrego dostawcy hostingowego.

Przepraszam za chaotycznie napisany wątek.

Paweł

Blog SEO dla początkujących adeptów sztuki SEO. Medlabo.pl ciekawy serwis o medycynie i nie tylko.

ogólnie tak i tak trzeba zrobić migracje z Jommla 1,5 do 2.5.8, Dostępu do hostingu nie masz i pliki z FTP nie zgrasz, tak samo bazę danych ( sa wtyczki co niby to robią ale nie probowałem). Polecałem by kupić sobie konto na unix, wgrać sobie Joomla w wersji 2.5.8 po-kopiować foto, teksty z poprzedniej strony, szablon obstawiam ze tak jest darmowy. I zrobić sobie na Joomla prostą wizytówkę. Będziesz płacić za domenę ok 50 zł i za hosting podobnie. 100 zł rocznie nie jest wygórowana cena za utrzymanie wizytówki a będzie to Twój hosting, twoja domena, twoje pliki.

Witam,