Skocz do zawartości

[Szukam] Narzędzi Do Zarządzania Bazą


tomarz

Rekomendowane odpowiedzi

Panie i Panowie,

mam do was pytanie o jakiś sofcik, który pomógłby mi w zarządzaniu własnymi bazami. Praca na excelu przy wydłużających się listach jest nie dość, że mało efektywna to jeszcze upierdliwa pod wieloma względami. W związku z tym chciałbym zebrać jakieś polecenia od Was do jakiegoś softu, który usprawnia pracę na własnej bazie. Z pewnością wielu z Was korzysta z różnych tego typu rozwiązań.

Czego dokładnie bym chciał? Przede wszystkim jakieś grupowanie na rodzaje: tu precle, tu katalogi, tu jeszcze coś innego. Fajnie by było, aby dało się je sortować jakoś tematycznie i np. wpisuję sobie frazę: turystyka w jakimś filtrze i zwraca mi 20 for z turystyką, 30 katalogów z turystyką, 50 blogów turystycznych itd.

Występowanie jakichś SEO parametrów w tychże bazach także było by fajne, a zupełną ekstazą byłoby generowanie np. list for odpowiadających np. turystyce.

Czy są tego typu softy? Oczywiście poza excelem :)

To nigdy nie będzie SPAM stopka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o accesie, ale przyznam szczerze, że ostatnio styczność z nim miałem kilka lat temu na studiach. I po prostu nie bardzo pamiętam jak się go je. Dlatego szukam jakiegoś gotowca. No chyba, że podzielisz się swoim accesem :)

To nigdy nie będzie SPAM stopka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


mi w zarządzaniu własnymi bazami.
Co masz na myśli pisząc "zarządzaniu" ?

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do tematu.

A coś takiego jak najlepiej Excel ale żeby działało przez przeglądarkę www (czyli z dowolnego komputera) i żeby przynajmniej dwie osoby miały na bieżąco możliwość wglądu i edycji w dokumencie.

Druk ulotek cennik - PrintExPress lider wśród drukarni w Łodzi tanie ulotki druk wizytówek • plakaty cena druk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu do zarządzania bazami wykorzystywałem jakiegoś darmowego CRM-a - np. vtiger.

Jest to po polskiemu, nie ma specjalnych wymagań. Nie wykorzystuj wersji 6.0 bo tam jest okrojone global search.

Przystosowałem go wyłączając zbędne moduły i tylko zostawiłem sobie moduł klienci - można zmienić nazwę na linki ;)

Zamiast bazy klientów - tworzyłem bazę samych linków, do każdego mogłem przypisać jakieś wartości (np. na jakich są skryptach), opisy, grupowałem to no i jakoś chodziło.

Mogłem to sortować po skryptach, tematyce, wyszukiwać itp.

Na zwykłym sharedzie to nawet chodzi :)

Nie wiem, czy o to Co chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w zarządzaniu własnymi bazami.

Co masz na myśli pisząc "zarządzaniu" ?

Co mam na myśli? A no np. to co napisałem w pierwszym poście. Ogólnie to chciałbym trzymać wszystko razem tzn. listy, dostępy, posgregowane jak w excelu w tabelach. Oczywiście jakieś parametry SEO (pr, site, dane z ahrefsów czy innych majesticów itp.) do poszczególnych pozycji/domen z opcją filtrowania po parametrach i jakiegoś automatycznego odświeżania parametrów raz na jakiś czas (w excelu korzystam z SeoTools i jako postawowe narzedzie się sprawdza). Do tego możliwość podziału na tematyczność np. oznaczam katalog wp.pl jako ogólny, a baza-firm.com.pl jako katalog firm. I potem szukam sobie katalogów firm i wśród kilkunastu zwraca mi tez wspomniany. Fajny byłby też podział na tematyczność np. filtrowanie samych katalogów budowlanych, aby mi generowało jakieś listy na tej podstawie, a nie żebym musiał przeglądać 3000 pozycji pod kątem budowlanki i wyłapywał katalogi budowlane lub takie, gdzie są takie działy. Oczywiście cena za dodanie też mogłaby się tam znaleźć.

Możesz sobie takie bazy tworzyć i filtrować w https://www.efficientsoftware.net/notes/

Wersja free powinna ci wystarczyć. ;)

Przyglądnę się temu narzędziu

Swojego czasu do zarządzania bazami wykorzystywałem jakiegoś darmowego CRM-a - np. vtiger.

Jest to po polskiemu, nie ma specjalnych wymagań. Nie wykorzystuj wersji 6.0 bo tam jest okrojone global search.

Przystosowałem go wyłączając zbędne moduły i tylko zostawiłem sobie moduł klienci - można zmienić nazwę na linki ;)

Zamiast bazy klientów - tworzyłem bazę samych linków, do każdego mogłem przypisać jakieś wartości (np. na jakich są skryptach), opisy, grupowałem to no i jakoś chodziło.

Mogłem to sortować po skryptach, tematyce, wyszukiwać itp.

Na zwykłym sharedzie to nawet chodzi :)

Nie wiem, czy o to Co chodziło?

no mniej więcej o coś takiego. Podział na tematyczność, jakieś grupy itp.

To jest temat, który męczy mnie już jakiś czas. Excel jest nawet niezły do tego, tyle tylko że przy dużych bazach wszystko robi się coraz mniej czytelne i denerwujące.

To nigdy nie będzie SPAM stopka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdzałem, ale ten excel nie jest w pełni funkcjonalny tak jak ten desktopowy. Brakuje mi właśnie kilku opcji takich jak są w tym desktopowym

Może wypróbuj to... :)

https://www.teamlab.com/server.aspx

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności