Skocz do zawartości

Raport Marketing W Wyszukiwarkach


jimmi

Rekomendowane odpowiedzi

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle jest o SEO w tym raporcie.

Google cyklicznie wprowadza zamiany
w algorytmie wyszukiwania. Specjaliści od
SEO nie mają przez to łatwej pracy. Tylko,
czy to co robi amerykański koncern jest
dbaniem o jakość wyszukiwania, czy po
prostu spoglądaniem wyłącznie na własny
interes? A może warto skierować swoje
działania promocyjne na inne kanały?
Zastanawiające jest też, czy w ogóle
w przyszłości pojawi się konkurent dla
wymienionej wyszukiwarki. Na te i nie
tylko pytania odpowiada Maciej Gałecki,
CEO Bluerank oraz szef grupy roboczej
SEM w IAB Polska.
Robert Ocetkiewicz, redaktor prowadzący
Interaktywnie.com: W 2013 roku sporo
się działo jeśli chodzi o zmiany
w algorytmach Google. Jaki miały one
wpływ na działanie stron, a także pracę
osób zajmujących się SEO?
Maciej Gałecki, CEO Bluerank, szef grupy
roboczej SEM - IAB Polska: Zmiany, które
obserwowaliśmy, pokazują przywiązanie firmy
Google do jakości. Zwłaszcza rozumianej jako
brak tolerancji dla rozwiązań masowych
i automatycznych, które mają zadowolić
wyszukiwarki, a nie internautów. Dostało się
zwłaszcza systemom wymiany linków
i wszelkiego rodzaju tzw. zapleczom oraz
serwisom, które opierały się na cudzej treści
lub informacjach o niskiej jakości.
Jakich zmian można się spodziewać po Google w tym roku?
Skoncentruję się wyłącznie na obszarze wyszukiwania - zdecydowanie
walka o jakość i tępienie rozwiązań, które wpływają na manipulowanie
wynikami. Po drugie, lepsze rozumienie semantyki zapytań i kontekstu
- czyli kontynuacja aktualizacji znanej pod polską nazwą "Koliber". Po
trzecie - koncentracja na lepszym wykorzystaniu zachowań wyszukiwania
w obszarze mobile.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze jest to, że żadna ale to żadna z tych lansujących się agencji nic nie pisze o tym, że zmiany w algo spowodowały i ułatwiły możliwość szkodzenia witrynom co niestety ostatnio jest coraz bardziej "popularne" ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobili optymalkę dla serwisu Motointegrator.pl

Przyjrzałem się raportowi - 14xH1 już na stronie głównej napawa Mnie optymizmem :D plus indeksowanie wyników wyszukania - no po prostu rewelacja do wizyty kogoś z SQE i naciśnięcia czerwonego przycisku :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warunkiem uczestnictwa w rankingu była - podobnie jak w poprzednich latach - popularność sklepu wśród internautów. Z każdej kategorii monitorowanej w ramach/kategorii e-commerce/sklepy.

Polacy w sieci wydadzą aż 26 mld złotych. To o 5 mld więcej niż prognozowane wydatki.2015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


14xH1 już na stronie głównej

Chyba na każdej :Dhttps://www.seoptimer.com/report/motointegrator.pl/531e3794689bc

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o po prostu rewelacja do wizyty kogoś z SQE i naciśnięcia czerwonego przycisku

Właśnie. To jest obecnie najmocniejszy ból głowy pozycjonerów. "Przypadkowa" wizyta kogoś z SQE.

Edit.

Ciekawe jak szybko odbędzie się wizyta na stronie z raportu. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szlaf: nieprędko :) Z adużo zarabiają na nihc żeby im qq zrobić ...

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zgred

Opisz na swoim blogu co sądzisz na temat Motointegrator.pl - będzie co poczytać.

Pomijając fakt, że jest to jeden z ciekawszych projektów w ostatnim czasie pod względem SEO zarówno jeżeli chodzi o pomysł jak i realizację - piszę to jako osoba całkowicie nie związana z projektem.

Ale rzeczywiście - H1 to kluczowa kwestia w SEO - mam to na liście zaraz nad meta keywords i description.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, są ciekawsze i dla silniejszych fraz ;) . Natomiast ten konkretny przypadek wskazuje tylko na to, że "nobody perfect". H1 zaś w połączeniu (zgodności) z innymi tagami stanowi IMHO dość ważny element. Nad indeksacją wyników zapytań chyba nie trzeba dyskutować i chyba nie trzeba zbytnio analizować linków bo jeszcze coś może ujrzeć światło dzienne :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analizowanie stron bez zgody właściciela (publiczne cs), tylko po to aby zabłysnąć jest nie na miejscu. KAŻDA strona ma "coś", nie ma świętych.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności