Skocz do zawartości

Prestashop 1.6 Dostępne


Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co planowali to 1.5 powinna być kompatybila z 1.6 zarówno moduł jak i skórki. Ino czy tak jest to za wcześnie chyba gadać. Najnowsza wersja jest na rynku dopiero od 3 dni. Zapewne nikt jeszcze nie zdążył migrować. A znając życie to mogą kwiatki jakieś się pojawić.

Generalnie to trzeba będzie przetestować ten koszyk czy z 1.5 podejdzie. Skoro moduły powinny być komatybilne... Ino koszyk to jedna z najważniejszych rzeczy w sklepie. Jak za bardzo pokombinowali to nie da rady zmusić do współpracy. Może kto stworzy coś na wzór starego rozwiązania albo zebrać się kupą i zlecić :)

Integracja Sensoryczna | Góra Kalwaria | Integracja Sensoryczna Piaseczno

"Mam wielką łatwość w mówieniu innym co mają robić" - król Julian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie takie rozwiązanie zwiększa konwersję, bo klient nie ucieknie połazić na inne zakładki (dlatego też na stronie produktu najczęściej nie daje się sidebara z kategoriami). Ale jeśli w sklepie trzeba dodawać sporo różnych produktów, to faktycznie lepiej to wyłączyć (nie kojarzę jednak tego w nowym panelu).

Szablony do PrestaShop: https://presta-shop.pl

Nowe szablony w Templatemonster: link

Tani hosting: Hekko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę tu dyskutować na temat usability, ale warto pomyśleć dlaczego zostało wprowadzone rozwiązanie wykorzystywane przez wiele dużych sklepów internetowych. Takie decyzje podejmuje się w oparciu nie o swoje widzi mi się, ale o badania na wielu użytkownikach. Jeśli ktoś z tym chce dyskutować to jego problem.

Jak by co to moduł nazywa się blockcart. Sprawdźcie sobie, czy działa moduł z poprzedniej wersji PS.

Swoją drogą...

https://www.agito.pl

https://www.neo24.pl

https://www.amazon.com - trochę inne, ale z potwierdzeniem

https://www.newegg.com/ - coś jak amazon

https://www.zalando.pl/ - tu nawet nie pytają, przerzucają do koszyka

https://deezee.pl/ - i to znów

Nie wiem, czy jest jeszcze o co się spierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Lesiu - rozwiązanie koszyka z przelatującym produktem nie było standardem w sklepach a tylko unikalnym rozwiązaniem w prestashop. Nie sądzę żeby jakiekolwiek badania były prowadzone w kierunku czy rozwiązanie z prestashop jest lepsze czy nie. To co zapodałeś to duże i raczej autorskie rozwiązania. BTW w agito nie zauważyłem potwierdzania ;)

Tler ja tam nie wiem jak w innych sklepach ale u mnie zamówienia na jeden produkt są naprawdę sporadyczne. Jeśli o mnie chodzi to zależy mi żeby klient, który ma zalecenie kupienia konkretnego produktu połaził po sklepie i coś przy okazji wybrał. I dość często tak się dzieje.

Integracja Sensoryczna | Góra Kalwaria | Integracja Sensoryczna Piaseczno

"Mam wielką łatwość w mówieniu innym co mają robić" - król Julian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Takie decyzje podejmuje się w oparciu nie o swoje widzi mi się, ale o badania na wielu użytkownikach. Jeśli ktoś z tym chce dyskutować to jego problem.

I to wszystko w temacie. Wszystkim nam się podobało "stare allegro" i wszystko inne co stare i "sprawdzone", ale tylko dlatego, że się do tego przyzwyczailiśmy, a nie dlatego, że było to lepsze.

Latające koszyki odchodzą do przeszłości, nie po to robi się badania usability, żeby wprowadzać gorsze rozwiązania, tylko lepsze. I lepsze nie znaczy takie, które podobają się Jasiowi i Stasiowi co to pamiętają jeszcze prestę 1.2, tylko takie, które przekładają się na sprzedaż w sklepie, mniej porzuceń koszyka, większą czytelność i użyteczność dla kompletnie zielonego użytkownika. Kto prowadził sklep ten wie, jakie problemy potrafią mieć klienci. Znam takich, co potrafią zadzwonić na infolinię i zapytać gdzie można kupić produkty firmy przez internet, a po zapytaniu skąd mają numer mówią, że z nagłówka sklepu internetowego. :D

⇅ Sprawdź czy nadal jest zielono u Ciebie i konkurencji poprzez nowoczesne monitorowanie pozycji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam takich, co potrafią zadzwonić na infolinię i zapytać gdzie można kupić produkty firmy przez internet, a po zapytaniu skąd mają numer mówią, że z nagłówka sklepu internetowego. :D

:D różnych miałem ale takich agentów jeszcze nie.

Generalnie to nie zgodzę się z opinią, że "latające koszyki" odchodzą w niebyt bo tylko presta miała tak to rozwiązane a sklepy na preści to nie jest jakaś wyrocznia. Chętnie bym się ze stosownymi badaniami zapoznał. Ja na czuja preferuję te koszyki i po prostu obserwuję, że mnie wnerwia potwierdzanie, że chcę kupić coś jeszcze. 30 razy takie klikanie jest stratą czasu.

I chyba trzeba by zauważyć, że co sklep to coś innego się sprawdzi. U mnie klienci sa raczej zdecydowani na zakupy bo i w niszy siedzę. Jak kto ma buty to faktycznie lepszym pomysłem może być skierowanie klienta do kasy po wsadzeniu jednej pary.

Integracja Sensoryczna | Góra Kalwaria | Integracja Sensoryczna Piaseczno

"Mam wielką łatwość w mówieniu innym co mają robić" - król Julian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę następującą sytuację - ktoś nie widzi, powtórzę, tandetnej animacji i kilkukrotnie dodaje do koszyka ten sam produkt.

Tak jak Lesiu zauważył, chodzi tu o pewną transparentność. Można dyskutować co jest wygodniejsze dla kupującego czy dla sprzedawcy ale jeżeli chodzi o czytelność rozwiązania to nie pozostawia ono żadnych wątpliwości czy produkt jest dodany czy nie. To tak jak z tymi nowymi przepisami UE dotyczących przycisku służącego do składnia zamówienia, który bedzie musiał być oznaczony w czytelny sposób, np: "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" - chodzi o transparnetność nie o wygodę.

Filmy animowane typu explainer video. Najlepszy serwis AGD Gdańsk, jak zepsuje się lodówka, pralka lub inne urządzenie AGD. Organizujemy bezpieczny import z Azji do krajów Unii Europejskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności