Skocz do zawartości

Miał Ktoś Podobny Problem Ze Zmianą Danych Nabywcy Na Fakturze W Premium.pl?


JoomLAB

Rekomendowane odpowiedzi

Zapomniałem w weekend zmienić dane nabywcy do faktury w panelu w premium.pl. I wczoraj okazało się to wielkim problemem, ponieważ nie mogą zmienić danych. Nie wiedziałem, że przechodząc do nich z wszystkimi domenami będą jakieś problemy, tym bardziej ze zmianą danych na fakturze.

Aftermarket i Az nie robią problemów i od ręki zmieniają, ponieważ zdarzają się bardzo często takie sytuacje. Zakładam konto na siebie i później zmieniam na dane klienta - jest to normalna sprawa w naszej branży. Zmienienie danych na FV to pestka w dzisiejszych czasach:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JoomLAB, wystaw im notę korygującą. No chyba że dane zmieniają się całkowicie inny nip itd to w takim przypadku o ile dobrze pamiętam trzeba FV "wyzerować" i wystawić nową z nowymi danymi.

A że wczoraj nie mogłeś zmienić danych to normalne, w końcu wysłali już z automatu FV... ;)

Michał Kryński
Zapraszam na moje forum akwarystyczne  ;-) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności