Skocz do zawartości

Reklama W Gogle Plus

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem na tyle zielony w tych tematach że chyba nie wiem co piszę, ale spróbuję się zapytać.

otóż dostałem maila z ofertą firmy, która zaproponowała że umieści moją stronę na pierwszej stronie gogle w tym miejscu gdzie pojawiają się strony z pinezkami (na przykład: https://www.google.pl/#q=konstrukcje+stalowe+warszawa

chodzi o te pinezki a,b,c,d,e,f,g

no i oni zaproponowali że za 360 zł umieszczą mnie w takim miejscu pod literką c, i że współpracują z goglami

ja się zgodziłem kurier przyniósł fakturę, ale minęło 10 dni i nic się nie pojawiło, a obiecywali że pojawi się w 3 dni

czy ktoś wie w jaki sposób umieszcza się firmy pod tymi pinezkami?

bo coś czuję że mnie oszukali. :(

ps

mam nadzieję że uieściłem ten tekst we właściwym iejscu, bo jak admin go przeniezie to pewnie go nie znajdę

pozdrawiam

Dodanie do tego miejsca jest za darmo. Wszyscy współpracujemy z Google :) oni jakoś inaczej na pewno nie...

A jak zrobić abyś był w mapach wysoko? Dodaj firmę do wszystkich możliwych katalogów firm z takimi samymi danymi.

Co to za firma? Może się przydać dla potomnych...

nie chce mi sie szukać i sprawdzać, bo to nie o to chodzi, ale miejsca na mapach google to nie tylko to co widać na pierwszej stronie wyników na hasło. mapki mają własną listę wyników i może gdzieś tam jesteś. a moze tylko fakturę wystawiają i na tym ich aktywność się kończy. jeden z moich klientów po takim telefonie zadzwonił do mnie zapytać ocb i było po temacie

Na wysoki cholesterol - aloes: aloeamer.pl

Nie wiem czy coś ugrasz jak nie masz gwarancji ich realizacji... Co do tego, że czekasz tydzień i cisza to musisz poczekać, gdyż muszą cię zweryfikować (google) i przyjdzie do ciebie list z numerem pin + instrukcja jak aktywować firmę w google maps, przez ten czas nie będziesz się wyświetlał w mapach.

Wszystko trwa około miesiąca.