Skocz do zawartości

Tego jeszcze nie było! Google nie wyświetla reklam.


Rekomendowane odpowiedzi

Teraz koledze nie wyświetlają się reklamy chociaż zostału mu jeszcze 80 zł na koncie.

Najgorsze jest to, że na innym koncie, które do tej pory działało - wpłacił on 500 zł, pieniądze dotarły a kampanii nie da się aktywować...

Słuchajcie może jakaś wspólna petycja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Mam podobny problem

prowadzę 2 klientów, podpięci sa pod moje konto PRO

aktualny stan kont

1) 93zl

2) 49zl

obroty miesieczne

1) 500zl

2) 200zl

Z powodu, że są to ludzie mało ogarnięci w obsłudze komputerów więc ja im zakładałem konta ze swojego IP

1) około 1,5 roku temu

2) około 6 miesięcy temu - voucher

kiedyś na koncie numer 1 prowadziłem także reklamy firmy która obecnie jest właścicielem konta nr 2. po jakimś czasie firma 2 zachciała mieć osobiste konto więc wykasowałem z konta 1 jej reklamy i założyłem nowe (z voucherem). Nawet nikt sie na te konta nie loguje i wszystko zarządzam z mojego adwords pro

jakiś czas temu maiłem problem bo zawiszono mi reklamę nie wiadomo dlaczego na koncie nr 2. napisałem maila, po 1 dniu odpowiedź, że mieli problem i już wszystko jest ok.

a teraz mam zawieszone kampanie na obu kontach od tygonia, zero reakcji na maile, nie moge ich sam ponownie aktywować, narzędzia google nic nie wykazuja. Klienci sa wscieki i ja dostaje po dup...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurna ja tez juz 3-ci dzien mam wszystkie kampanie zawieszone.

place przelewem, na koncie mam jeszcze 70 pln.

kontem zarzadzam z MCC.

procz tego mam jeszcze dwa inne konta, zarzadzane z tego samego MCC ale oplacane karta. dzialaja dobrze.

pisalem maila, zero odzewu. a propos na jaki adres piszecie? adwords-pl@google.com ??

czy jakis inny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ten mail

a poza tym dostalem odpowiedz

Witam,

Dziękuję za Państwa wiadomość i poinformowanie o problemie (proszę zignorować poprzednią wiadomość w której prosimy o więcej szczegółów, gdyż w tej wiadomości podali Państwo już wystarczającą ilość informacji, umożliwiająca nam zdiagnozowanie problemu).

Poniżej chciałbym wyjaśnić przyczynę zawieszenia Państwa kampanii, jak i kampanii klienta o numerze XXXX

Ponieważ więc informacja o środkach na Państwa koncie wyświetlana w zakładce "Podsumowanie płatności" jest aktualizowana okresowo i może pokazywać nieaktualny stan konta, najlepszym wskaźnikiem czy na Państwa koncie są jeszcze środki jest sprawdzenie statusu kampanii. Jeśli kampanie są zawieszone, oznacza to, że środki na koncie uległy wyczerpaniu (niezależnie od informacji, jaką pokazuje "Podsumowanie płatności") i należy zasilić konto w celu ponownego aktywowania kampanii.

Sugeruję więc dokonać nowego przelewu środków na Państwa konto AdWords. Jak tylko nowy przelew zasili konto Państwa kampanie reklamowe zostaną automatycznie wznowione.

Nasi inżynierowie są świadomi tego problemu i pracują nad jego rozwiązaniem.

Przepraszamy za niedogodność i dziękujemy za okazaną wyrozumiałość.

W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem adwords-pl@google.com.

Z poważaniem

Andrzej

Zespół Google AdWords

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy srodkach rzedu 40-50 czy nawet 90 zł wydaje się to całkiem mozliwe.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje reklamy nie są już aktywne od ponad 3 tyg. Wysyłam po kilka maili i odpisują od 3 do 14 dni. Wypisują bzdurne informacje takie że, mam jakąś reklamę nieaktywną ( która ma być nieaktywna - zrobiłem to specjalnie) Zachowują się tak jakby nie widzieli aktywnych kampani.

Czyli ta kampania która ma się wyświetlać ( jest aktywna) nadal się nie wyświetla.

Otrzymałem 3 maile z wyjaśniemami problemów które nie isniały.

Jak im opisałem problem tak dokladnie jak tylko się dało ( nie mogli przekręcić moich słow ;) to znów mnie zadziwili. dostałem takiego maila:

Witamy,

Dziękujemy za Państwa wiadomość.

Przykro nam, że macie Państwo problemy z kontem AdWords. Niestety nie możemy znaleźć Państwa konta. Prosimy podać w odpowiedzi na tę wiadomość Państwa dziesięciocyfrowy numer identyfikacyjny klienta (wyświetlany u góry ekranu konta), a wówczas chętnie pomożemy.

Jeśli nie mogą Państwo znaleźć identyfikatora klienta, prosimy o podanie następujących informacji:

1) Dodatkowe adresy e-mail użyte do skonfigurowania konta

2) Pełne imię i nazwisko osoby kontaktowej

3) Nazwa firmy

4) Wyświetlany adres URL

W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o wejście na stronę naszego Centrum Pomocy https://adwords.google.com/support/?hl=pl, gdzie znajdują się odpowiedzi na pytania dotyczące programu AdWords.

Z poważaniem

Mariusz

Zespół Google AdWords

Jestem ciekaw co teraz wymyślą :peace:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dostalem cos takiego (po jakis 8 dniach):

Na początku chciałabym bardzo przeprosić za tak późną odpowiedź. Jest to spowodowane dużym wzrostem popularności programu reklamowego Google AdWords na rynku polskim w ostatnich kilku tygodniach.

Po sprawdzeniu Państwa konta chciałabym poinformować, że Państwa kampanie są w chwili obecnej zawieszone, gdyż budżet konta został wyczerpany. Zdajemy sobie sprawę, że dane na stronie "Podsumowanie płatności" wskazują na ciągle dostępne na koncie środki (PLN 73,18). Jednakże, dane te nie są uaktualniane na bieżąco, dlatego też wyświetlane są tam dostępne środki mimo faktycznego wyczerpania budżetu.

Zawieszona kampania jest zawsze wyznacznikiem wyczerpania środków na koncie. Ponadto, przejrzystym sposobem na przekonanie się, jakie koszty wygenerowały dotychczas Państwa reklamy w programie AdWords, jest skorzystanie z opcji rozwijanego menu na stronie 'Zarządzanie kampanią'.

Po przejściu na stronę 'Zarządzanie kampanią' proszę wybrać odpowiedni przedział czasowy, od daty rozpoczęcia aktywności płatniczych na Państwa koncie (w Państwa przypadku będzie to {WYBRAĆ MIESIĄC}) - do dnia dzisiejszego. Po zsumowaniu opłaty aktywacyjnej 20 PLN ze wszystkimi kosztami prowadzenia kampanii zauważą Państwo, że stan konta jest zerowy.

Proszę pamiętać, że jeżeli środki na koncie wyczerpią się, system automatycznie zaprzestaje wyświetlania reklam do czasu zaksięgowania kolejnej wpłaty. Stan konta opłacanego z góry należy sprawdzać regularnie, aby uniknąć wyczerpania środków oraz przerw w wyświetlaniu reklamy.

Pragnę również poinformować, że nasi inżynierowie zajmują się obecnie tą sprawą i spodziewają się szybko znaleźć rozwiązanie, które ułatwi Państwu lepszą kontrolę nad stanem konta.

W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o wejście na stronę naszego Centrum Pomocy https://adwords.google.com/support/?hl=pl, gdzie znajdują się odpowiedzi na pytania dotyczące programu AdWords.

Normalnie: kiss my ass...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z kasą na koncie, jest ale sie reklamy nie wyświetlają (nie voucher). Wysłane zapytanie z 3 tygodnie temu.

Dziękuję za Państwa wiadomość.

Pragnę poinformować, że nasi specjaliści zajmują się obecnie Państwa sprawą. Skontaktuję się z Państwem ponownie, jak tylko otrzymam od nich odpowiedź.

W przypadku dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o wejście na stronę naszego Centrum Pomocy https://adwords.google.com/support/?hl=pl, gdzie znajdują się odpowiedzi na pytania dotyczące programu AdWords.

Pozdrawiam,

Kasia

Zespół Google AdWords

150zł - olałem sprawę, niech pracują dalej.

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności