Skocz do zawartości

Blog Firmowy - Warto Czy Nie?


Kassa

Rekomendowane odpowiedzi

hej

mam pytanie do tych doświadczonych użytkowników :) Prowadzę makrobiznes i moja strona jest póki co naprawdę bardzo podstawowa. Chciałam ją trochę urozmaicić i dodać do niej firmowego bloga, raczej z luźnymi treściami, nawiązującymi do branży (powiedzmy, że kuchenno/gastronomiczna ;) ). I tu moje pytanie - czy regularnie dodawane treści na takim blogu pomagają jakoś w pozycjonowaniu i dotarciu do strony? Oczywiście nie mówię o pierwszej stronie w wyszukiwarce ;)

z góry dzięki za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co będziesz na nim pisał... Jeżeli będziesz pisał aktualności co się dzieje w Twojej firmie to wydaje mi się że nie warto a jeżeli będziesz dodawał aktualności , nowinki i informacje dotyczące Twojej branży to się opłaca...

Zobacz koniecznie Blog Doroty oraz pamiętaj że do gry w paintball będą Ci potrzebne kulki do paintballa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem każde działanie, które Ciebie promuje jest warte zainteresowania. Poprzez blog docierasz do większej liczby ludzi, Ci ludzie poznają CIebie, Twoje produkty - to buduje markę i pozwala na większą rozpoznawalność. Poza tym pomyśl racjonalnie, ludzie znacznie bardziej zaufają Tobie i Twojej firmie, jeśli zobaczą, że nie tylko sprzedajesz ale również dzielisz się wiedzą. To procentuje. Im więcej POZYTYWNEGO CIEBIE w sieci tym większe możliwości osiagnięcia sukcesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również polecam bloga firmowego. Ładnie można nawiązać interakcje z klientami. Ponadto częsta aktualizacja treści oprócz SEO wpływa na to, że Twoja firma "żyje" i jest na czasie z nowinkami branżowymi.

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Przy takich wpisach najważniejsze aby zadbać o optymalizację, dzięki dobrze dobranym tematom, frazom, można ładnie wypłynąć na long tail, który wielokrotnie pokazywał, że potrafi wygenerować lepszy zwrot kosztów niż frazy ogólne. Dobrze też zapoznać się z różnymi zasadami copywritingu, odnośnie tego jakie pisać tytuły, by były bardziej klikalne od innych. Prowadzenie firmowego bloga daje wiele korzyści, jedynie trzeba zmierzyć się ze spamem i hejterami.

Odkrywam przed Tobą wszystkie karty na marketing BLOG. ;)Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

pozycjonowanie-chorzow.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już napisali moi przedmówcy, jest to najtańsza i ciekawa forma reklamy. Z mojej strony tylko dwie rady:

1 Nie reklamuj się na blogu firmowym, raczej buduj markę i zaufanie do siebie i swojej firmy, zamieszczaj materiały które będą pomocne dla odbiorców w Twojej branży, dzięki temu wykreujesz się na eksperta w danej dziedzinie.

2 Aktualizuj w miarę regularnie bloga firmowego. Często zdarza mi się przeszukując czeluście internetu w poszukiwaniu konkretnych informacji trafiać na blogi firmowe nie aktualizowane od kilku m-cy lub ponad roku. Blog taki zamiast spełniać swoją rolę odstrasza, nie wiem wtedy czy dana firma jeszcze istnieje / prowadzi działalność w danym zakresie, szukając danej usługi wolę poszukać gdzie indziej.

Fajna strona o capoeira

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności