Skocz do zawartości

Dzisiejszy Rynek Seo/pozycjonowanie W Polsce - Jak To Jest?


rymasz

Rekomendowane odpowiedzi

Firma pozycjonująca stronę przed podpisaniem umowy na pozycjonowanie strony powinna:

1. Sprawdzić stronę klienta czy jest choćby zgodna z wc3

2. Użycie nagłówków h1...h6

3. Rozmieszczenie i nasycenie słów kluczowych, alty w obrazkach itp.

Każdy profesjonalista te wszystkie rzeczy zobaczy w kodzie źródłowym strony !

I według tego stanu wiedzy wycenić koszta pozycjonowania witryny + poprawki w kodzie strony jeżeli klient sobie zażyczy.

To jest moje pięć groszy ze strony klienta i jeżeli firma bierze się za pozycjonowanie choć wiem że mam bugi na stronie to jest jasne że chcą mnie wydymać na kasę a efektów zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli mówimy o profesjonalnym pozycjonowaniu w wyszukiwarce Ggoogle to wc3 jest nieistotne dla pozycjonera. Ważniejsze są wytyczne Google.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Sprawdzić stronę klienta czy jest choćby zgodna z wc3
2. Użycie nagłówków h1...h6
3. Rozmieszczenie i nasycenie słów kluczowych, alty w obrazkach itp.

To akurat rzeczy mniej ważne, najważniejsza jest "przyjazność dla robotów" czyli konstrukcja witryny, linkowanie wewnętrzne oraz duplikacja wewnętrzna.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


przecież nie robimy stron pod wyszukiwarkę/roboty a dla usera

Oj tam ;), chciałem napisać , że zgodnie z zaleceniami i wytycznymi google dla webmasterów ;)


PS. Pozdro z Kato

Zazdraszczam, niestety jutro i pojutrze mam sesje zdjęciowe ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat rzeczy mniej ważne, najważniejsza jest "przyjazność dla robotów" czyli konstrukcja witryny, linkowanie wewnętrzne oraz duplikacja wewnętrzna.

Dodałbym jeszcze szybkość ładowania strony i wersję responsywną (również szybko się ładującą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem przy małych stronach typu wizytówka firmy można zrobię optymalizację w cenie,

ale dużo zależy od strony, na czym postawiona, itp....

Czasami prościej jest podać klientowi konkretne wytyczne niż samemu przekopywać się przez autorskie (czasami) cms-y.

Prościej jednak rozbić klientowi usługę na:

- audyt strony, wraz z zaleceniami;

- audyt backlinków wraz z plikiem zgłoszenia disavow;

- katalogowanie / płatne katalogi;

- pozycjonowanie.

Każda z tych usług jest na tyle odrębną, że można je rozliczać osobno a nie "doklejać" sztucznie do pozycjonowania.

Może być bowiem tak, że frazy słabe, sama usługa pozycjonowania wyceniona niedrogo

ale wcześniej analiza backlinków po Aderach i innych spamiarach dosyć kosztowna.

Ja kiedyś wliczałem katalogowanie w cenę, ale teraz skłaniam się do modelu rozliczeń

z wyszczególnieniem katalogowania jako osobnej usługi.

Bing.com jest szybszy, daje lepsze wyniki. Mniej szpieguje.

Google uczy, Google radzi, Google nigdy nas nie zdradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności