Skocz do zawartości

Nowość W Internecie A Pozycja W Google

Zielonygientek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zielony w temacie pozycjonowania , a mam pewien pomysł na stronę internetową ( filmy online ), jednak z uwagi na fakt iż bez dobrej pozycji w google mój pomysł nie wypali , mam pewne pytanie :

Przypuśćmy taką sytuację :

-dziś wchodzi do kin film pt: " CZARNY MURZYN " .

-jutro mam ten film juz na swoim serwerze

I teraz pytanie :

Czy jeżeli potencjalny uzytkownik internetu wpisze jutro : Czarny murzyn Online , to czy moja strona wyświetli się na pierwszej stronie google ? ( chodzi mi o sytuację w której jestem pewien iż żadna inna strona nie będzie miała tego filmu w swojej ofercie ) ?

Jeżeli nie , w co bym musiał zainwestować aby tak się stało ? Reklame ? Pozycjonowanie ? I czy byłby to duży koszt ?

Pozdrawiam

Przypuśćmy taką sytuację :

-jutro mam ten film juz na swoim serwerze

w co bym musiał zainwestować aby tak się stało ?

W dobrego adwokata.

I czy byłby to duży koszt ?

Jak ma być dobry to pewnie tak

a mam pewien pomysł na stronę internetową

Że też nikt na to wcześniej nie wpadł.

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Czy jeżeli potencjalny uzytkownik internetu wpisze jutro : Czarny murzyn Online , to czy moja strona wyświetli się na pierwszej stronie google ? ( chodzi mi o sytuację w której jestem pewien iż żadna inna strona nie będzie miała tego filmu w swojej ofercie ) ?

a to tylko spiracone filmy dostępne są w sieci? Oficjalnych zapowiedzi, trailerów, wywiadów przed premierowych, recenzji krytyków (którzy widzą film wcześniej niż jego premiera), notatek prasowych, oficjalnych stron filmu itp to nie ma?

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..