Skocz do zawartości

Strony Sprzedażowe


jamcito

Rekomendowane odpowiedzi

Napierniczanie linkami w sklep bywa niebezpieczne :) o tym nie trzeba nikogo tu przekonywać.

Zastanawia mnie jednak taki scenariusz:

Jest kilka stron. Każda odnosi się do innego produktu (grupki produktów). Są tam zdjęcia, opis i oczywiście linki do podstron sklepu, gdzie dany produkt występuje. Można to zrobić też na zasadzie pseudo pollsa np. Top 5 produktów. I dopiero toto linkować.

Zysk podwójny - mocny link do sklepu i ruch (jak strona będzie w topach) na stronie sklepu.

Jeśli linki będą nofollow to nawet ban ze strony G nic sklepowi nie grozi (tak przynajmniej twierdzą tutejsi magowie). True?

Zastanawia mnie też czy takie strony można linkować intensywniej (np. SWL) i też ban/filtr ze strony G dla sklepu nie grozi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są tzw satelity, jak najbardziej dobra i od dłuższego czasu popularna/skuteczna metoda. Z reguły tworzy się je po to, aby właśnie szybko wbić w topy i żeby zbierały ruch, a jeśli dostaną pstryczka to w kolejce jest już kilka innych, itd itd itd:) jak można łatwo wywnioskować, nie pieścimy się przy ich linkowaniu, ale to oczywiście zależy od ostatecznej strategii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 10 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Alli AI, Keyword Revealer, Ubersuggest, Google Ads)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bardziej myślałem o satelickich w dosłownym tego słowa znaczeniu. W linku autor pisze o niejako kopii strony firmowej, z zachowaną kolorystyką układem, adresem itp. Ja natomiast myślę o wielu mini stronach, gdzie każda będzie odzwierciedlała 1, max. kilka produktów. Dzięki temu można każdą łatwiej podlinkować (tylko jeden wybrany produkt łatwiej chyba linkować niż ogólnie grupę produktów) dzięki temu strona chyżo w topa powinna wniknąć :)

Martwie mnie tylko jedno. Potrzeba dużo domen. To koszt, chyba że łykać co się da z promocji z 5 zł szt., a po wyssaniu zostawiać. Myślałem też o subdomenach, ale chyba w przypadku ostrego linkowania to chyba się nie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozycjonowanie niezależnie od formy i strategii to koszt:) koszt, który ma przynieść określony dochód :) a tak jak napisałeś, są różne promocje na domeny itp, optymalizacja kosztów to podstawa w każdej branży, tak samo jak i to, że trzeba włożyć żeby wyjąć;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności