Skocz do zawartości

Formularz Kontaktowy Html I Galeria Zdjęć

oliee

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć chciałbym prosić was o pomoc ponieważ jestem w tym zielony. Mam problem z formularzem kontaktowym i galerią zdjęć na stronę HTML.

"Formularz kontaktowy"

Proszę was o pomoc z formularzem kontaktowym na stronę HTML. Jest to podstrona "kontakt.html" i chciałbym pod nagłówkiem "KONTAKT" umieścić jakiś formularz kontaktowy który wysyłał by te wiadomości które napiszę ktoś na mój e-mail. Szukałem w google jak to zrobić i znalazłem kilka takich formularzy ale niestety nie potrafiłem ich tam wstawić a więc z góry piszę abyście nie pisali żebym poszukał w google czy coś w tym stylu.

Z góry bardzo dziękuję i przepraszam jak są jakieś błędy ale nie mieszkam już w Polsce.

Jakiej pomocy oczekujesz? Jeśli znalazłeś w google jakiś przykład i próbowałeś, ale Ci nie szło, to opisz z czym był problem, może wtedy ktoś postara się pomóc. Nie oczekuj całego rozwiązania na tacy, tym bardziej że nie podałeś żadnych szczegółów.

Prosty program do fakturowania: finansis.pl/faktury

Przede wszystkim "formularz" do wysłania danych POST wymaga odbiorcy które je przetworzy i np wyśle emaila, zapisz w pazie danych, pliku itd ....

ale niestety nie potrafiłem ich tam wstawić

a więc z góry piszę abyście nie pisali żebym poszukał w google czy coś w tym stylu.
A w stylu "Ogłoszenia i Zlecenia" może być :hmmm:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Czy to jest strona na jakimś systemie zarządzania treścią? Jeśli tak to najłatwiej poszukać plugina formularza do tego systemu. Jeśli nie, to najprościej przenieść stronę na jakiegoś CMS'a z obsługą formularza kontaktowego. Polecam np. Get-Simple z pluginem p01-contact. Jeśli chcesz o coś dopytać to możesz pisać na priv.